Focus Telecom Polska, dostawca rozwiązań IT dla biznesu, wkracza na rynek usług do wielokanałowej komunikacji. Firma powiększyła swoją ofertę o system informatyczny Focus Contact Center, łączący narzędzia obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji zintegrowanej i big data. To jedno z niewielu rozwiązań contact center w modelu cloud computing stworzone w całości przez polskiego dostawcę IT.
Każdego dnia firmy otrzymują setki, jeśli nie tysiące informacji, które napływają do nich różnymi kanałami komunikacji. Część z nich zbierana jest w procesie obsługi klienta, inne docierają do organizacji w wyniku podejmowanych działań telemarketingowych. Odpowiednie zarządzanie ich przepływem oraz treścią jest kluczowe w działalności przedsiębiorstw.
Focus Contact Center to system informatyczny, dostępny w modelu chmurowym, stworzony z myślą o zwiększaniu efektywności procesów komunikacyjnych w zakresie obsługi klienta, działań sprzedażowych oraz komunikacji wewnętrznej. Rozwiązanie integruje takie kanały komunikacji jak telefon, e-mail, formularz WWW, czat, media społecznościowe, fax, SMS. W ten sposób pozyskiwane i gromadzone są wszystkie kluczowe dla działania organizacji informacje.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.focustelecom.pl