Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Aktualności

Rozwiązania chmurowe do zarządzanie infrastrukturą IT od Fujitsu

FujitsuFujitsu zapewnia wszystkim przedsiębiorstwom, niezależnie od wielkości, lepszy wgląd w infrastrukturę informatyczną - wspierając jednocześnie modernizację ich infrastruktur i innowacje w zakresie usług dla nowych firm - oferując globalną usługę Fujitsu Zarządzanie infrastrukturą informatyczną jako usługa (Fujitsu IT Management as a Service, ITMaaS).


Firma Fujitsu zakończyła właśnie międzynarodowe wdrożenie oferty ITMaaS zawierającej innowacyjne rozwiązania do monitorowania i obsługi klienta firmy CA Technologies. Oferta stanowi składnik kompleksowego pakietu rozwiązań Fujitsu opartych na modelu chmurowym (cloud computing). Za pośrednictwem sieci centrów przetwarzania danych na całym świecie firma oferuje infrastrukturę jako usługę (IaaS) - obejmującą wirtualną infrastrukturę teleinformatyczną, na przykład serwery i pamięć masową — jak również udostępnia klientom korporacyjnym i niezależnym dostawcom oprogramowania niezawodny i ekonomiczny odstęp na żądanie do konfigurowalnych zasobów teleinformatycznych.

"Zarządzanie infrastrukturą informatyczną jako usługa daje organizacjom więcej elastyczności i alternatyw niż tradycyjne oprogramowanie do zarządzania. Jest to niezwykle ważne z dwóch przyczyn. Wraz z migracją obciążeń do środowiska chmurowego można również przenieść narzędzia do zarządzania infrastrukturą informatyczną. Zarządzanie infrastrukturą informatyczną jako usługa zabezpiecza również przedsiębiorstwa przed koniecznością dodatkowych aktualizacji i problemami z konserwacją. Nie warto korzystać z oprogramowania do zarządzania, które zwiększa koszty zarządzania infrastrukturą informatyczną" - powiedział Dennis Callaghan, starszy analityk ds. oprogramowania dla przedsiębiorstw w firmie 451 Research.

Firma Fujitsu dołączyła rozwiązania CA Nimsoft Monitor i CA Nimsoft Service Desk do oferty usług świadczonych za pośrednictwem centrum przetwarzania danych Fujitsu Cloud IaaS Trusted Public S5. Wcześniej oferta ta nosiła nazwę Fujitsu Global Cloud Platform. Pakiet rozwiązań uzupełnia, dynamicznie rozwijany przez lidera branży teleinformatycznej, globalny katalog rozwiązań dotyczących oprogramowania jako usługi (SaaS), jak również bogate doświadczenie firmy Fujitsu w zarządzaniu usługami. Klienci firmy Fujitsu będą w stanie uzyskać dostęp do w pełni funkcjonalnych, prostych do wdrożenia, ustandaryzowanych i wstępnie skonfigurowanych funkcji ITMaaS, które można uniwersalnie zastosować w środowiskach chmury prywatnej, publicznej i hybrydowej, jak również w konwencjonalnej infrastrukturze informatycznej.

Usługa Fujitsu Obsługa klienta jako usługa to kompleksowe rozwiązanie dotyczące zarządzania usługami informatycznymi, oparte na modelu SaaS. Rozwiązanie jest dostępne z wbudowanymi sprawdzonymi procedurami opartymi na bibliotece ITIL1 oraz przepływami pracy opartymi na działaniach. Procedury te ułatwiają koordynowanie i optymalizowanie wszystkich aspektów świadczenia usług oraz zarządzanie nimi. Usługa Fujitsu Obsługa klienta jako usługa eliminuje czasochłonne kodowanie, oferując szybkie konfiguracje dostosowane do konkretnych potrzeb biznesowych. Całą procedurę można zrealizować szybciej i taniej.

Nagrodzona usługa Fujitsu Monitorowanie jako usługa oferuje jeden, ujednolicony interfejs użytkownika do śledzenia wszystkich kluczowych zasobów dynamicznych, na których polega firma - niezależnie od tego, czy chodzi o chmurę, środowisko lokalne czy kombinację tych dwóch środowisk. Usługa Fujitsu Monitorowanie jako usługa zapewnia kompleksowy wgląd w dane monitorowania, niezbędne do zapewnienia optymalnej sprawności platformy usług biznesowych przez cały czas.

Usługa Fujitsu IT Management as a Service jest elementem oferty Fujitsu Data Center Management & Automation, dostępnej na terenie Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Indii. Ceny mogą się różnić w zależności od regionu.

Źródło: Fujitsu

Logowanie i rejestracja