Netgear, producent sprzętu sieciowego dla biznesu, uruchomił bezpłatny serwis NBD (Next Business Day). Usługa ta dostępna jest w Polsce od kwietnia tego roku i obejmuje produkty skierowane do średniej wielkości przedsiębiorstw.
Na wybrany asortyment nie trzeba więc kupować dodatkowego kontraktu serwisowego, gdyż jest on już wliczony w cenę urządzenia.
Bezpłatną usługę serwisową NBD - Next Business Day objęte są nią wybrane produkty marki Netgear, zaprojektowane pod kątem średnich przedsiębiorstw. W ramach gwarancji zakupionego urządzenia, firma otrzymuje w razie awarii bezpłatną wymianę sprzętu na sprawny produkt w swojej siedzibie już następnego dnia roboczego. Serwis telefoniczny funkcjonuje od poniedziałku do piątku, między godziną 8 a 17, natomiast awarię można też zgłaszać online 24h/7 przez wszystkie dni w roku na dedykowanej stronie pod adresem: https://my.netgear.com/myNETGEAR/support.asp.
Urządzenia objęte bezpłatnym serwisem NBD to między innymi w pełni zarządzalne switche, 12-, 14- i 24-portowe, a także modele z nowej serii M4100, pamięci masowe ReadyNAS i ReadyDATA oraz urządzenia do kontroli sieci bezprzewodowej WiFi. Serwis NBD dostępny jest dla tych urządzeń przez 3 lata od daty zakupu, istnieje też możliwość zakupienia oddzielnego kontraktu na 5 lat.
Pełna lista produktów objętych usługą NBD w ramach gwarancji znajduje się na pod adresem:
http://prosupport.netgear.com/covered_products.html.
Źródło: Netgear