We wtorek 16 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się CRM GigaCon, konferencja poświęcona najnowszym rozwiązaniom, usprawniającym działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami.
Sesje tematyczne:
• System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
• Social CRM
• Zarządzanie projektami CRM
• Integracja systemów CRM i ERP
• Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
• E-business, E-commerce
• CRM w modelu Cloud
• Call Center w rozwiązaniach CRM
• Outsourcing CRM
• Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
• Mobilny CRM
• Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM
Data: Wtorek, 16 kwietnia 2013
Miejsce: Hotel Courtyard, Warszawa
-> Rejestracja
Na konferencję zapraszamy osoby zainteresowane rozwojem i informatyzacją firm, kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych oraz administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM.