HP zaprezentował rozwiązanie HP Service Anywhere, oprogramowanie do zarządzania usługami informatycznymi dostępne w formie usługi (SaaS) lub za pośrednictwem chmury.
Dzięki szybkiemu rozwiązywaniu problemów informatycznych oraz dostępności innowacyjnych usług o kluczowym znaczeniu, HP Service Anywhere umożliwia przedsiębiorstwom zwiększenie produktywności pracowników i dostosowywanie infrastruktury informatycznej do zmieniających się potrzeb biznesowych.
HP Service Anywhere dostępny w oparciu o model cloud computing oferuje kompleksowy zestaw funkcji systemu klasy service desk, w tym obsługę zgłoszeń przychodzących i konfigurację usług informatycznych oraz zarządzanie incydentami, problemami i zmianami. Rozwiązanie umożliwia działanie zespołowe obejmujące udostępnianie i rejestrowanie porad oraz komunikację.
HP Service Anywhere umożliwia:
• Zwiększenie produktywności pracowników przez ograniczenie przestojów usług informatycznych, HP Enterprise Collaboration
• Zapewnienie dostępności procesów informatycznych, poprzez integrację z oprogramowaniem HP Universal Configuration Management Database (UCMDB)
• Przyśpieszenie osiągania korzyści
• Przyspieszenie uruchomienia
"Aby jak najlepiej pomagać użytkownikom, informatyczne stanowiska pomocy powinny mieć możliwość łatwego dostosowywania do zmian w środowisku przedsiębiorstwa. HP Service Anywhere, jako naturalna aplikacja SaaS, stanowi funkcjonalne rozwiązanie, które klienci mogą łatwo wdrażać, utrzymywać i uaktualniać" - powiedział Lee Nackman, wiceprezes i dyrektor działu oprogramowania do zarządzania ofertami i usługami (Service and Portfolio Management, Software) w HP.
Źródło: HP