Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Aktualności

HP prezentuje rozwiązanie Service Desk oparte na przetwarzaniu w chmurze

HPHP zaprezentował rozwiązanie HP Service Anywhere, oprogramowanie do zarządzania usługami informatycznymi dostępne w formie usługi (SaaS) lub za pośrednictwem chmury.


Dzięki szybkiemu rozwiązywaniu problemów informatycznych oraz dostępności innowacyjnych usług o kluczowym znaczeniu, HP Service Anywhere umożliwia przedsiębiorstwom zwiększenie produktywności pracowników i dostosowywanie infrastruktury informatycznej do zmieniających się potrzeb biznesowych.

HP Service Anywhere dostępny w oparciu o model cloud computing oferuje kompleksowy zestaw funkcji systemu klasy service desk, w tym obsługę zgłoszeń przychodzących i konfigurację usług informatycznych oraz zarządzanie incydentami, problemami i zmianami. Rozwiązanie umożliwia działanie zespołowe obejmujące udostępnianie i rejestrowanie porad oraz komunikację.

HP Service Anywhere umożliwia:
• Zwiększenie produktywności pracowników przez ograniczenie przestojów usług informatycznych, HP Enterprise Collaboration
• Zapewnienie dostępności procesów informatycznych, poprzez integrację z oprogramowaniem HP Universal Configuration Management Database (UCMDB)
• Przyśpieszenie osiągania korzyści
• Przyspieszenie uruchomienia

"Aby jak najlepiej pomagać użytkownikom, informatyczne stanowiska pomocy powinny mieć możliwość łatwego dostosowywania do zmian w środowisku przedsiębiorstwa. HP Service Anywhere, jako naturalna aplikacja SaaS, stanowi funkcjonalne rozwiązanie, które klienci mogą łatwo wdrażać, utrzymywać i uaktualniać" - powiedział Lee Nackman, wiceprezes i dyrektor działu oprogramowania do zarządzania ofertami i usługami (Service and Portfolio Management, Software) w HP.

Źródło: HP

 

Logowanie i rejestracja