David McGeough z firmy Citrix, dostawcy rozwiązań chmurowych, wirtualizacyjnych, sieciowych oraz technologii usprawniających mobilny styl pracy, poinformował na blogu firmowym o dostępności Citrix Auto Support, przydatnego narzędzia online, usprawniającego pracę administratorów.
Citrix Auto Support, w poprzedniej wersji znane jako TaaS, to narzędzie, z którego dotychczas korzystali wyłącznie eksperci Citrix odpowiedzialni za wsparcie techniczne. Teraz z platformy online, przeznaczonej do diagnozy i rozwiązywania potencjalnych problemów konfiguracyjnych w środowiskach wykorzystujących rozwiązania Citrix, mogą korzystać wszyscy zainteresowani.
Jak to działa? Korzystając z Citrix ID należy zalogować się w witrynie taas.citrix.com i przesłać plik dziennika. Przesłany plik następnie zostanie przetworzony i poddany analizie, a po kilku minutach zostaje wysłany mail z informacją o wynikach analizy.
Wśród wspieranych rozwiązań znajdują się: XenServer, XenDesktop, NetScaler i XenApp (beta).