Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage data center

Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji
Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji

Współpraca z niewłaściwym dostawcą usług chmurowych może mieć swoje nieprzyjemne konsekwencje. Ważne jest by potencjalni klienci wiedzieli dokładnie na co się decydują wybierając chmurę obliczeniową. Migracja do chmury, to kluczowa decyzja biznesowa, niosąca ze sobą długoterminowe skutki. Jeżeli chcesz skorzystać z ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

XenServer ma 10 lat!
XenServer ma 10 lat!

Dokładnie 10 lat temu, końcem sierpnia 2006 roku firma XenSource, sponsorująca prace nad otwartoźródłowym hypervisorem Xen, wydała pierwszą komercyjną wersję produktu do wirtualizacji, skierowaną do firm każdej wielkości - XenEnterprise (nazwa kodowa 'Burbank') - bazującą na Xen 3.0.0.

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku

Certyfikacja IT stanowi niezbędny element w wielu obszarach. Chcąc aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje, a certyfikacja jest jedną z metod pozwalających na usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy. Posiadanie odpowiednich certyfikatów niejednokrotnie jest elementem wymaganym po...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X
Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X

Po otwarciu źródeł .Net, wydaniu otwartego Visual Studio Code, udostępnieniu silnika Chakra Javascript, zapowiedzi wydania SQL Server dla systemów Linux i szerokiemu wsparciu maszyn wirtualnych z linuksami przez hypervisor Hyper-V i chmurę Azure, gigant z Redmond zrobił kolejny krok w stronę świata open source. Micr...

Czytaj więcej...

Aktualności

HP wprowadza nowe usługi analityczne BPO

HPDział usług dla przedsiębiorstw HP (HP Enterprise Services) poinformował o nowych usługach analitycznych Business Process Outsourcing (BPO), które umożliwiają klientom szybsze wykrywanie możliwości wzrostu, zwiększenia efektywności i obniżenia kosztów, a jednocześnie zapewniają zgodność z przepisami ograniczając ryzyko.


Interpretacja i przetwarzanie stale rosnących dużych zbiorów danych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych jest trudnym wyzwaniem dla przedsiębiorstw na całym świecie. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych do prezentowania  istotnych, wymiernych danych we właściwym miejscu i właściwym czasie umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, zwiększających przewagę nad konkurencją.

Nowe usługi analizy danych biznesowych (HP Business Analytics Services) umożliwiają specjalistom HP analizowanie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych  danych z wykorzystaniem najlepszych procedur i metod. Ułatwia to wyciąganie wniosków i podejmowanie decyzji oraz formułowanie zaleceń dla klientów. Uzyskane informacje pozwalają klientom osiągać dodatkowe korzyści biznesowe, między innymi przez szybkie pokazanie nowych możliwości wzrostu, poprawy obsługi klientów i jakości produktów oraz optymalizacji struktury kosztów.

Usługi HP Business Analytics koncentrują się na praktycznych, codziennych zadaniach analitycznych, które ułatwiają klientom dostrzeganie i rozumienie nowych możliwości. HP blisko współpracuje z klientami przy planowaniu i wykonywaniu analiz, które pozwalają uzyskać aktualny i przydatny do celów praktycznych obraz. Usługi te dają klientom szybszy i lepszy wgląd w funkcjonowanie różnych obszarów, takich jak marketing, sprzedaż, łańcuch dostaw, finanse i kadry.

Usługi te są elastyczne i niezależne od technologii. Mogą być stosowane przy różnych implementacjach i rozwiązaniach. Analitycy HP wykorzystują również innowacje opracowane przez HP Labs, centralny ośrodek badawczy firmy, a także oprogramowanie należące do HP firm Vertica i Autonomy. W usługach tych jest także wykorzystywany zestaw aplikacji i technologii HP do analizy informacji i zarządzania nimi. Łącznie te wszechstronne narzędzia umożliwiają stymulowanie rozwoju w oparciu o informacje pochodzące z przedsiębiorstwa i z zewnątrz.

Analitycy HP pomagają klientom w wykonywaniu różnego rodzaju analiz zgodnie z wymaganiami specyficznymi dla danej branży i w określonych ramach czasowych. Usługi HP Business Analytics mogą na przykład ułatwiać firmom zwiększanie lojalności klientów, przekazując potencjalnym i aktualnym klientom odpowiednie przesłania we właściwym czasie i właściwymi kanałami informacyjnymi. Ponadto systemowe podejście do analizy potencjalnego wpływu wysokiego ryzyka może ułatwić klientom uniknięcie ewentualnych strat.

Funkcje analizy są integralną częścią usług HP BPO oraz całej oferty usług, oprogramowania i sprzętu. HP oferuje pełne, specyficzne dla konkretnych branż rozwiązania BPO dotyczące kluczowych funkcji, w tym finansów, administracji i zarządzania kontaktami z klientem. Usługi te pomagają zwiększyć wydajność i efektywność przedsiębiorstwom oraz instytucjom z sektora publicznego.

Źródło: HP