Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!
Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!

Wielkimi krokami zbliża się nowe wydanie Altaro VM Backup, rozwiązania przeznaczonego do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup oznaczonej numerem 7.6 wprowadzono kilka istotnych usprawnień. ...

Czytaj więcej...

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku

Od specjalistów IT bardzo często wymaga się posiadania dodatkowych certyfikatów potwierdzających umiejętności w obszarze, za który są odpowiedzialni. Odpowiednie certyfikaty, w parze z posiadanymi kompetencjami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, często pomagają wspiąć się na kolejn...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Aktualności

HP wprowadza nowe usługi analityczne BPO

HPDział usług dla przedsiębiorstw HP (HP Enterprise Services) poinformował o nowych usługach analitycznych Business Process Outsourcing (BPO), które umożliwiają klientom szybsze wykrywanie możliwości wzrostu, zwiększenia efektywności i obniżenia kosztów, a jednocześnie zapewniają zgodność z przepisami ograniczając ryzyko.


Interpretacja i przetwarzanie stale rosnących dużych zbiorów danych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych jest trudnym wyzwaniem dla przedsiębiorstw na całym świecie. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych do prezentowania  istotnych, wymiernych danych we właściwym miejscu i właściwym czasie umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, zwiększających przewagę nad konkurencją.

Nowe usługi analizy danych biznesowych (HP Business Analytics Services) umożliwiają specjalistom HP analizowanie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych  danych z wykorzystaniem najlepszych procedur i metod. Ułatwia to wyciąganie wniosków i podejmowanie decyzji oraz formułowanie zaleceń dla klientów. Uzyskane informacje pozwalają klientom osiągać dodatkowe korzyści biznesowe, między innymi przez szybkie pokazanie nowych możliwości wzrostu, poprawy obsługi klientów i jakości produktów oraz optymalizacji struktury kosztów.

Usługi HP Business Analytics koncentrują się na praktycznych, codziennych zadaniach analitycznych, które ułatwiają klientom dostrzeganie i rozumienie nowych możliwości. HP blisko współpracuje z klientami przy planowaniu i wykonywaniu analiz, które pozwalają uzyskać aktualny i przydatny do celów praktycznych obraz. Usługi te dają klientom szybszy i lepszy wgląd w funkcjonowanie różnych obszarów, takich jak marketing, sprzedaż, łańcuch dostaw, finanse i kadry.

Usługi te są elastyczne i niezależne od technologii. Mogą być stosowane przy różnych implementacjach i rozwiązaniach. Analitycy HP wykorzystują również innowacje opracowane przez HP Labs, centralny ośrodek badawczy firmy, a także oprogramowanie należące do HP firm Vertica i Autonomy. W usługach tych jest także wykorzystywany zestaw aplikacji i technologii HP do analizy informacji i zarządzania nimi. Łącznie te wszechstronne narzędzia umożliwiają stymulowanie rozwoju w oparciu o informacje pochodzące z przedsiębiorstwa i z zewnątrz.

Analitycy HP pomagają klientom w wykonywaniu różnego rodzaju analiz zgodnie z wymaganiami specyficznymi dla danej branży i w określonych ramach czasowych. Usługi HP Business Analytics mogą na przykład ułatwiać firmom zwiększanie lojalności klientów, przekazując potencjalnym i aktualnym klientom odpowiednie przesłania we właściwym czasie i właściwymi kanałami informacyjnymi. Ponadto systemowe podejście do analizy potencjalnego wpływu wysokiego ryzyka może ułatwić klientom uniknięcie ewentualnych strat.

Funkcje analizy są integralną częścią usług HP BPO oraz całej oferty usług, oprogramowania i sprzętu. HP oferuje pełne, specyficzne dla konkretnych branż rozwiązania BPO dotyczące kluczowych funkcji, w tym finansów, administracji i zarządzania kontaktami z klientem. Usługi te pomagają zwiększyć wydajność i efektywność przedsiębiorstwom oraz instytucjom z sektora publicznego.

Źródło: HP