Dział usług dla przedsiębiorstw HP (HP Enterprise Services) poinformował o nowych usługach analitycznych Business Process Outsourcing (BPO), które umożliwiają klientom szybsze wykrywanie możliwości wzrostu, zwiększenia efektywności i obniżenia kosztów, a jednocześnie zapewniają zgodność z przepisami ograniczając ryzyko.
Interpretacja i przetwarzanie stale rosnących dużych zbiorów danych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych jest trudnym wyzwaniem dla przedsiębiorstw na całym świecie. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych do prezentowania istotnych, wymiernych danych we właściwym miejscu i właściwym czasie umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, zwiększających przewagę nad konkurencją.
Nowe usługi analizy danych biznesowych (HP Business Analytics Services) umożliwiają specjalistom HP analizowanie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych z wykorzystaniem najlepszych procedur i metod. Ułatwia to wyciąganie wniosków i podejmowanie decyzji oraz formułowanie zaleceń dla klientów. Uzyskane informacje pozwalają klientom osiągać dodatkowe korzyści biznesowe, między innymi przez szybkie pokazanie nowych możliwości wzrostu, poprawy obsługi klientów i jakości produktów oraz optymalizacji struktury kosztów.
Usługi HP Business Analytics koncentrują się na praktycznych, codziennych zadaniach analitycznych, które ułatwiają klientom dostrzeganie i rozumienie nowych możliwości. HP blisko współpracuje z klientami przy planowaniu i wykonywaniu analiz, które pozwalają uzyskać aktualny i przydatny do celów praktycznych obraz. Usługi te dają klientom szybszy i lepszy wgląd w funkcjonowanie różnych obszarów, takich jak marketing, sprzedaż, łańcuch dostaw, finanse i kadry.
Usługi te są elastyczne i niezależne od technologii. Mogą być stosowane przy różnych implementacjach i rozwiązaniach. Analitycy HP wykorzystują również innowacje opracowane przez HP Labs, centralny ośrodek badawczy firmy, a także oprogramowanie należące do HP firm Vertica i Autonomy. W usługach tych jest także wykorzystywany zestaw aplikacji i technologii HP do analizy informacji i zarządzania nimi. Łącznie te wszechstronne narzędzia umożliwiają stymulowanie rozwoju w oparciu o informacje pochodzące z przedsiębiorstwa i z zewnątrz.
Analitycy HP pomagają klientom w wykonywaniu różnego rodzaju analiz zgodnie z wymaganiami specyficznymi dla danej branży i w określonych ramach czasowych. Usługi HP Business Analytics mogą na przykład ułatwiać firmom zwiększanie lojalności klientów, przekazując potencjalnym i aktualnym klientom odpowiednie przesłania we właściwym czasie i właściwymi kanałami informacyjnymi. Ponadto systemowe podejście do analizy potencjalnego wpływu wysokiego ryzyka może ułatwić klientom uniknięcie ewentualnych strat.
Funkcje analizy są integralną częścią usług HP BPO oraz całej oferty usług, oprogramowania i sprzętu. HP oferuje pełne, specyficzne dla konkretnych branż rozwiązania BPO dotyczące kluczowych funkcji, w tym finansów, administracji i zarządzania kontaktami z klientem. Usługi te pomagają zwiększyć wydajność i efektywność przedsiębiorstwom oraz instytucjom z sektora publicznego.
Źródło: HP