Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji konferencji poświęconej najnowszym koncepcjom i systemom przeznaczonym do obsługi obszaru wsparcia serwisowego. Celem wydarzenia jest przedstawienie wiodących rozwiązań pomocnych w ujednoliceniu i uproszczeniu zarządzania środowiskiem IT.
Konferencja skierowana jest do kierowników działów supportu i helpdesku, kierowników działów informatyki, pracowników wsparcia technicznego oraz kierowników działów obsługi klienta.
Tematyka spotkania:
• Zarządzanie incydentami
• Zarządzanie problemami
• Zarządzanie konfiguracją
• Zarządzanie zmianą
• Zarządzanie poziomem serwisu
• Ewidencja i kontrola zasobów
• Outsourcing IT
• Technologie dla Call Center i Data Center
• Rozwiązania Service Desk i Help Desk
• Zarządzanie wiedzą w zarządzaniu usługami IT
• Jak w zgodzie z prawem organizować pracę w dziale wsparcia IT?
• Narzędzia wspierające zarządzanie usługami w chmurze
Data: 25 września 2012 r.
Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel Airport
BEZPŁATNA konferencja odbywa się pod patronatem medialnym Virtual-IT.pl. Zapraszamy! Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja. Więcej informacji oraz bezpłatna rejestracja znajdziesz na stronie konferencji.
Kontakt:
Dariusz Wójcik
tel.: 22 427 36 51
dariusz.wojcik(at)software.com.pl