Firma Oracle poinformowała o zawarciu umowy na temat przejęcia firmy Vitrue - producenta działającej w chmurze platformy do marketingu społecznościowego. Platforma ta pozwala marketerom centralnie tworzyć, publikować i moderować społecznościowe kampanie marketingowe, zarządzać nimi, mierzyć ich wyniki oraz przygotowywać raporty na ich temat.
Platforma Vitrue pomaga też prowadzić działania na platformach serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, YouTube i Google+.
"Największe światowe marki zostały wykreowane poprzez utrzymywanie przez przedsiębiorstwa doskonałych kontaktów z ich klientami. Jako podmiot należący do firmy Oracle, będziemy mogli pomóc naszym klientom w zapewnieniu takich właśnie spójnych, bliskich kontaktów społecznościowych w ramach interakcji związanych z marketingiem, sprzedażą i serwisem" - powiedział Reggie Bradford, założyciel i dyrektor generalny firmy Vitrue.
Oferowane przez firmę Vitrue, udostępniane w modelu SaaS aplikacje marketingowe do prowadzenia działań w mediach społecznościowych pomagają klientom zintensyfikować działania na tego typu platformach. Zapewniają marketerom możliwości opracowywania kampanii w ramach sieci społecznościowych i na różnych urządzeniach - a także publikowania treści angażujących fanów i przysparzających firmom potencjalnych klientów.
Warunki umowy nie zostały ujawnione.
Źródło: Oracle