Cloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CallCenter, cloud.CRM - to nowe nazwy usług Focus Telecom Polska - dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu. Ponad to funkcjonalności usługi cloud.PBX zostały rozszerzone.
Zmiany nazewnictwa dotyczą następujących rozwiązań w ofercie Focus Telecom Polska:
• cloud.CRM - narzędzia do gromadzenia danych i delegowania zadań pracownikom (dawne Virtual CRM),
• cloud.IVR - systemu zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie (dawne Virtual IVR),
• cloud.PBX - wirtualnej centrali telefonicznej, dającej kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie (dawnej Virtual PBX),
• cloud.CallCenter - rozwiązania do wsparcia sprzedaży i budowania trwałej relacji z Klientem (dawne Virtual Call Center).
"Wszystkie nasze usługi tworzone są w modelu cloud computing. Uznaliśmy, że warto to podkreślić w nazewnictwie oferowanych przez nas rozwiązań. Dlatego zdecydowaliśmy się na tę wizerunkową zmianę nazw handlowych" - mówi Jacek Piątkowski, Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska.
Na czas zmiany nazewnictwa przypadło również rozszerzenie funkcjonalności usługi cloud.PBX. Nowe możliwości centrali telefonicznej w chmurze to m.in. monitoring linii, limitowanie kwotowe ilości wykonywanych połączeń per użytkownik, transfer nadzorowany z poziomu centrali i panel konfiguracyjny dla modułów sekretarskich Yealink.
Źródło: Focus Telecom
Skomentuj na forum