Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Aktualności

Focus Telecom z chmurowymi nazwami usług

Focus TelecomCloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CallCenter, cloud.CRM - to nowe nazwy usług Focus Telecom Polska - dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu. Ponad to funkcjonalności usługi cloud.PBX zostały rozszerzone.


Zmiany nazewnictwa dotyczą następujących rozwiązań w ofercie Focus Telecom Polska:
• cloud.CRM - narzędzia do gromadzenia danych i delegowania zadań pracownikom (dawne Virtual CRM),
• cloud.IVR - systemu zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie (dawne Virtual IVR),
• cloud.PBX - wirtualnej centrali telefonicznej, dającej kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie (dawnej Virtual PBX),
• cloud.CallCenter - rozwiązania do wsparcia sprzedaży i budowania trwałej relacji z Klientem (dawne Virtual Call Center).

"Wszystkie nasze usługi tworzone są w modelu cloud computing. Uznaliśmy, że warto to podkreślić w nazewnictwie oferowanych przez nas rozwiązań. Dlatego zdecydowaliśmy się na tę wizerunkową zmianę nazw handlowych" - mówi Jacek Piątkowski, Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska.

Na czas zmiany nazewnictwa przypadło również rozszerzenie funkcjonalności usługi cloud.PBX. Nowe możliwości centrali telefonicznej w chmurze to m.in. monitoring linii, limitowanie kwotowe ilości wykonywanych połączeń per użytkownik, transfer nadzorowany z poziomu centrali i panel konfiguracyjny dla modułów sekretarskich Yealink.

Źródło: Focus Telecom
Skomentuj na forum

 

 

Logowanie i rejestracja