Riverbed Technology, firma zajmująca się poprawą wydajności sieci IT, ogłosiła nową strukturę programu partnerskiego Riverbed Partner Network (RPN). Została ona zaprojektowana w celu zwiększenia dynamiki w kontaktach z partnerami poprzez wprowadzenie nowych narzędzi, zasobów oraz atrakcyjnych programów lojalnościowych.
Nowa faza programu RPN koncentruje się na rozszerzaniu wzajemnych korzyści dla partnerów dodających wartość do sprzedawanych produktów (VARs - value-added resellers) dzięki wprowadzeniu nowych programów wspierających sprzedaż, rozszerzonych programów rentowności oraz wzbogaconych programów szkoleniowych zwiększających kompetencje partnerów w zakresie całej platformy Riverbed. Nowa struktura specjalizacji, poprzez ścieżki autoryzacji TAP (Technology Authorization Paths) umożliwia partnerom skoncentrowanie się na budowie kompetencji oraz sprzedaży produktów i rozwiązań dostosowanych do ich umiejętności, wiedzy oraz rynków docelowych.
W ramach nowego programu Riverbed inwestuje w budowę kompetencji partnerów w zakresie platformy Riverbed oraz pełnego portfolio produktów, które obejmuje optymalizację sieci WAN, infrastrukturę wirtualnych serwerów brzegowych (edge-VSI), całościowe zarządzanie wydajnością sieci (w tym monitorowanie aplikacji), optymalizację zawartości stron internetowych oraz ochronę danych w chmurze (w tym ich archiwizację i odzyskiwanie). W celu zapewnienia partnerom najwyższego stopnia zorientowania w wyżej wymienionej tematyce, firma wprowadza nowy program szkoleniowy obejmujący szkolenia online oraz sesje dostosowane do poszczególnych stanowisk - od podstawowej do zaawansowanej sprzedaży oraz procesu przedsprzedażowego. Dodatkowo, nowe programy lojalnościowe są ukierunkowane by pomagać partnerom w budowaniu silnego modelu biznesowego, w którym partner razem z Riverbed rozwiązują skomplikowane problemy informatyczne klienta, dzięki rozwiązaniom Riverbed.
Riverbed Partner Network (RPN) został zbudowany wokół pięciu filarów w celu zapewnienia sukcesu partnerów - planowanie zapotrzebowania, kompetencja, zaangażowanie, marketing oraz opłacalność. RPN jest kompleksowym programem zaprojektowanym w celu zapewniania wzrostu oraz zysku każdemu partnerowi Riverbed (niezależnie od jego typu oraz wielkości), w tym dystrybutorom, partnerom globalnym, dystrybutorom o statusie LAR (Large Account Reseller), jak również dostawcom rozwiązań dla dużych przedsiębiorstw oraz małych i średnich firm. Kolejna faza programu RPN zawiera nowe rozszerzenia dla dystrybutorów dodających wartość do sprzedawanych produktów.
ŹródłO: Riverbed
Skomentuj na forum