Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

Microsoft Dynamics CRM z chmury na urządzenia mobilne

Nową aktualizację systemu Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na rynku w drugim kwartale 2012 roku, cechować będzie spersonalizowana chmura, pełna mobilność i rozszerzone funkcje społecznościowe.


Podstawę dla aktualizacji stanowi wersja z listopada 2011 roku, zawierająca rozwiązania do współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Update rozwiązania umożliwi użytkownikom dostęp do jego zaawansowanych funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych typu iPad, iPhone, Blackberry czy urządzeń z systemami Windows Phone 7 i Android.

Najnowszy Microsoft Dynamics CRM został wyposażony w rozbudowane funkcje społecznościowe oraz bezpieczne i skalowalne rozwiązania globalne. Co więcej, rozwiązanie stwarza możliwość obsługi przez wiele przeglądarek i platform internetowych, w tym różne wersje przeglądarki Internet Explorer oraz Chrome, Firefox i Safari, uruchamianych na komputerze PC, Macintosh-u i czy iPadzie.

Wirtualny CRM na urządzeniu mobilnym
System Microsoft Dynamics CRM Mobile dostarczy użytkownikom znane i proste w obsłudze funkcjonalności dostępne przez wiele urządzeń mobilnych, które znacząco usprawniają pracę działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Dzięki temu na przykład przedstawiciele handlowi czy pracownicy działu marketingu zyskają pełny dostęp do informacji na temat klientów i kampanii marketingowych przez 24 godziny na dobę i będą mogli spoza biura na bieżąco rozwiązywać pojawiające się problemy oraz zarządzać kampaniami.

Korzystając z technologii cloud computing, zaawansowanej platformy oraz mobilności rozwiązania, użytkownicy będą mogli bezpiecznie synchronizować swoje dane w trybie offline, co pozwoli im pozostawać w stałym kontakcie z klientami w każdych warunkach.

Microsoft Dynamics CRM Mobile będzie dostępny w cenie wyjściowej wynoszącej 30 dolarów (USA) miesięcznie za jednego użytkownika, korzystającego maksymalnie z trzech urządzeń.

Źródło: Microsoft
Skomentuj na forum

 

Logowanie i rejestracja