Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Aktualności

Microsoft Dynamics CRM z chmury na urządzenia mobilne

Nową aktualizację systemu Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na rynku w drugim kwartale 2012 roku, cechować będzie spersonalizowana chmura, pełna mobilność i rozszerzone funkcje społecznościowe.


Podstawę dla aktualizacji stanowi wersja z listopada 2011 roku, zawierająca rozwiązania do współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Update rozwiązania umożliwi użytkownikom dostęp do jego zaawansowanych funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych typu iPad, iPhone, Blackberry czy urządzeń z systemami Windows Phone 7 i Android.

Najnowszy Microsoft Dynamics CRM został wyposażony w rozbudowane funkcje społecznościowe oraz bezpieczne i skalowalne rozwiązania globalne. Co więcej, rozwiązanie stwarza możliwość obsługi przez wiele przeglądarek i platform internetowych, w tym różne wersje przeglądarki Internet Explorer oraz Chrome, Firefox i Safari, uruchamianych na komputerze PC, Macintosh-u i czy iPadzie.

Wirtualny CRM na urządzeniu mobilnym
System Microsoft Dynamics CRM Mobile dostarczy użytkownikom znane i proste w obsłudze funkcjonalności dostępne przez wiele urządzeń mobilnych, które znacząco usprawniają pracę działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Dzięki temu na przykład przedstawiciele handlowi czy pracownicy działu marketingu zyskają pełny dostęp do informacji na temat klientów i kampanii marketingowych przez 24 godziny na dobę i będą mogli spoza biura na bieżąco rozwiązywać pojawiające się problemy oraz zarządzać kampaniami.

Korzystając z technologii cloud computing, zaawansowanej platformy oraz mobilności rozwiązania, użytkownicy będą mogli bezpiecznie synchronizować swoje dane w trybie offline, co pozwoli im pozostawać w stałym kontakcie z klientami w każdych warunkach.

Microsoft Dynamics CRM Mobile będzie dostępny w cenie wyjściowej wynoszącej 30 dolarów (USA) miesięcznie za jednego użytkownika, korzystającego maksymalnie z trzech urządzeń.

Źródło: Microsoft
Skomentuj na forum

 

Logowanie i rejestracja