Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Aktualności

HP Business Service Management (BSM) 9.12

HP wprowadza na rynek nową wersję oprogramowania HP Business Service Management (BSM) 9.12, które pomaga firmom zarządzać usługami informatycznymi, spełnić ich wysokie oczekiwania w zakresie wydajności oraz zabezpieczyć się przed incydentami w środowiskach fizycznych, wirtualnych, chmurowych i mobilnych.


HP BSM jest głównym komponentem pakietu HP IT Performance Suite - platformy nowej generacji dla przedsiębiorstw, która ułatwia szefom działów informatycznych zwiększyć wydajność systemów dzięki analizie danych operacyjnych. Pakiet ten oferuje kompleksowy przegląd wszystkich zasobów informatycznych, automatyzuje zarządzanie infrastrukturą IT i dostosowuje jej wydajność do konkretnych celów biznesowych.

W rozwiązaniu HP BSM 9.12 wprowadzono nowy moduł o nazwie HP Service Health Analyzer (SHA) - narzędzie do analizy, które nie wymaga konfiguracji ani prac związanych z utrzymaniem. Jest ono oparte na modelu usług uruchomieniowych HP, który umożliwia przeglądanie usług aplikacyjnych w czasie rzeczywistym niezależnie od tego, czy aplikacje są uruchomione w systemie firmy czy na zewnątrz, w środowisku fizycznym czy wirtualnym. Narzędzie HP SHA, opracowane wspólnie z HP Labs, koreluje nieprawidłowości w funkcjonowaniu infrastruktury informatycznej z historycznymi danymi dotyczącymi wydajności. W rezultacie klienci mogą zapobiegać przestojom, wdrażając odpowiednie środki zanim pojawią się problemy w realizacji usług informatycznych.

HP SHA analizuje w czasie rzeczywistym duże ilości złożonych danych w środowiskach mobilnych, fizycznych, wirtualnych i cloud computing, aby dostarczyć użytkownikowi informacje ułatwiające podjęcie odpowiednich działań. Wykorzystując model usług uruchomieniowych HP, narzędzie to bada normy historyczne i aktualne trendy w danych dotyczących zarówno aplikacji, jak i infrastruktury, a następnie koreluje nieprawidłowości z topologią lub odwzorowaniami. Gdy HP SHA wykryje, że wyniki pomiarów wydajności nie są skorelowane z trendami historycznymi, prześle alarm do narzędzia zarządzania zdarzeniami i zainicjuje automatyczną naprawę problemu.

Źródło: HP
Skomentuj na forum

 

Logowanie i rejestracja