Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Aktualności

Microsoft Dynamics CRM wspiera Office 365 i nowe funkcje chmurowe

MicrosoftFirma Microsoft ogłosiła dostępność listopadowej aktualizacji dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Aktualizacja oferuje użytkownikom nowe możliwości współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Ponadto użytkownicy zyskują większy komfort pracy ze względu na integrację mechanizmów CRM z Microsoft Office 365.


"Microsoft dostarcza narzędzi umożliwiających działanie w wirtualnej sieci społecznościowej, które pomagają klientom i firmom w budowaniu bardziej efektywnych relacji. Dzięki połączeniu opcji wirtualnej współpracy w Microsoft Dynamics CRM ze znanymi narzędziami firmy, takimi jak Office, SharePoint czy Lync, przedsiębiorstwa zyskają możliwość pogłębienia swoich relacji z klientami, dzięki czemu będą mogły jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby" - powiedział Brad Wilson, dyrektor generalny Microsoft Dynamics CRM Product Management Group.

Wirtualny „social”
„Social” CRM jest połączeniem technologii społecznościowych i technologii CRM. Obecnie firmy szukają sposobów na wykorzystanie wirtualnej sieci do poprawy wyników przedsiębiorstwa i zwiększenia satysfakcji klienta. Takie podejście do technologii społecznościowych umożliwia użytkownikom korzystanie z systemu CRM w bardzo wydajny sposób z wykorzystaniem narzędzi, które już znają.

Wraz z aktualizacją, Microsoft Dynamics CRM wprowadza nowe możliwości do współpracy w społeczności online, jak:
• Tablica aktywności (ang. „Activity Feeds”). Konfigurowalne powiadomienia w czasie rzeczywistym o ważnych działaniach i wydarzeniach biznesowych poprzez połączony widok postów na mikro-blogach i zachodzące interakcje.
• Micro-blogging. Aktualizacja statusów i komunikatów dotyczących wydarzeń firmowych umożliwia pracownikom bieżące śledzenie działań zachodzących w organizacji.
• Automatyczne aktualizacje działalności. Umieszczanie informacji bezpośrednio na tablicy aktywności opiera się o konfigurowalne reguły wydarzenia.
• Rozmowy. Możliwość umieszczania pytań, uwag, sugestii oraz aktualizacja statusu pozwalają użytkownikom na szybką i wydajną współpracę, a także wyszukiwanie informacji oraz otrzymywanie ich od innych użytkowników.
• Mobilna tablica aktywności. Nowa mobilna aplikacja Microsoft Dynamics CRM do śledzenia tablicy aktywności za pomocą Windows Phone 7 pozwala użytkownikom na wgląd do prowadzonych działań, podczas gdy przebywają z dala od biura.

Office 365 oraz ulepszona chmura
Obecnie Microsoft Dynamics CRM Online i Office 365 zapewniają użytkownikom płynność pracy. Dzięki listopadowej aktualizacji Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics CRM Online upraszcza zarządzanie usługami w chmurze, oferując wspólne administrowanie, fakturowanie i dostarczanie usług platformy wraz z Office 365.

Ponadto aktualizacja oferuje ulepszone funkcje odzyskiwania danych z możliwością replikacji w celu dalszej ochrony danych oraz wysoki poziom ciągłości działania w przypadku wystąpienia problemów.

Źródło: Microsoft
Skomentuj na forum