Firma Microsoft ogłosiła dostępność listopadowej aktualizacji dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Aktualizacja oferuje użytkownikom nowe możliwości współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Ponadto użytkownicy zyskują większy komfort pracy ze względu na integrację mechanizmów CRM z Microsoft Office 365.
"Microsoft dostarcza narzędzi umożliwiających działanie w wirtualnej sieci społecznościowej, które pomagają klientom i firmom w budowaniu bardziej efektywnych relacji. Dzięki połączeniu opcji wirtualnej współpracy w Microsoft Dynamics CRM ze znanymi narzędziami firmy, takimi jak Office, SharePoint czy Lync, przedsiębiorstwa zyskają możliwość pogłębienia swoich relacji z klientami, dzięki czemu będą mogły jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby" - powiedział Brad Wilson, dyrektor generalny Microsoft Dynamics CRM Product Management Group.
Wirtualny „social”
„Social” CRM jest połączeniem technologii społecznościowych i technologii CRM. Obecnie firmy szukają sposobów na wykorzystanie wirtualnej sieci do poprawy wyników przedsiębiorstwa i zwiększenia satysfakcji klienta. Takie podejście do technologii społecznościowych umożliwia użytkownikom korzystanie z systemu CRM w bardzo wydajny sposób z wykorzystaniem narzędzi, które już znają.
Wraz z aktualizacją, Microsoft Dynamics CRM wprowadza nowe możliwości do współpracy w społeczności online, jak:
• Tablica aktywności (ang. „Activity Feeds”). Konfigurowalne powiadomienia w czasie rzeczywistym o ważnych działaniach i wydarzeniach biznesowych poprzez połączony widok postów na mikro-blogach i zachodzące interakcje.
• Micro-blogging. Aktualizacja statusów i komunikatów dotyczących wydarzeń firmowych umożliwia pracownikom bieżące śledzenie działań zachodzących w organizacji.
• Automatyczne aktualizacje działalności. Umieszczanie informacji bezpośrednio na tablicy aktywności opiera się o konfigurowalne reguły wydarzenia.
• Rozmowy. Możliwość umieszczania pytań, uwag, sugestii oraz aktualizacja statusu pozwalają użytkownikom na szybką i wydajną współpracę, a także wyszukiwanie informacji oraz otrzymywanie ich od innych użytkowników.
• Mobilna tablica aktywności. Nowa mobilna aplikacja Microsoft Dynamics CRM do śledzenia tablicy aktywności za pomocą Windows Phone 7 pozwala użytkownikom na wgląd do prowadzonych działań, podczas gdy przebywają z dala od biura.
Office 365 oraz ulepszona chmura
Obecnie Microsoft Dynamics CRM Online i Office 365 zapewniają użytkownikom płynność pracy. Dzięki listopadowej aktualizacji Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics CRM Online upraszcza zarządzanie usługami w chmurze, oferując wspólne administrowanie, fakturowanie i dostarczanie usług platformy wraz z Office 365.
Ponadto aktualizacja oferuje ulepszone funkcje odzyskiwania danych z możliwością replikacji w celu dalszej ochrony danych oraz wysoki poziom ciągłości działania w przypadku wystąpienia problemów.
Źródło: Microsoft
Skomentuj na forum