Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku

Od specjalistów IT bardzo często wymaga się posiadania dodatkowych certyfikatów potwierdzających umiejętności w obszarze, za który są odpowiedzialni. Odpowiednie certyfikaty, w parze z posiadanymi kompetencjami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, często pomagają wspiąć się na kolejn...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!
Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!

Wielkimi krokami zbliża się nowe wydanie Altaro VM Backup, rozwiązania przeznaczonego do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup oznaczonej numerem 7.6 wprowadzono kilka istotnych usprawnień. ...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Call Center GigaCon 2011

Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnej edycji bezpłatnej konferencji „Call Center GigaCon”, wydarzeniu poświęconemu najnowszym rozwiązaniom technologicznym dla centrów telefonicznej obsługi klienta oraz zaawansowanym produktom, dedykowanym działom Contact Centers.


Jakie są najnowsze rozwiązania i produkty dla centrów telefonicznej obsługi klienta? Jak rozwijać relacje z klientami i jak przechowywać i przetwarzać dane w zgodzie z przepisami prawa? - tego dowiedzą się Państwo podczas V. edycji konferencji Call Center GigaCon. Porozmawiamy też o tym, jak rekrutować i skutecznie  motywować pracownika call center.

Na wydarzenie zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologi
- kadrę zarządzającą działów Call Center i Contact Center
- przedstawicieli wyższego szczebla branż telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, finansowej, turystycznej, banków, przemysłu i administracji.

Tematy wykładów:
• Europejska norma jakościowa dla call center już w Polsce. Przedstawienie założeń europejskiej normy jakościowej dla call/contact center - EN15838. Przedstawienie zasad certyfikacji sposobu zarzadzania cc w oparciu o wymagania normy oraz statusu wdrożenia normy w Polsce - Marcin Sosnowski (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego )
•  Budowanie zaangażowania pracowników call center oraz nowe techniki motywacji zespołów sprzedażowych i ich wpływ na efektywność sprzedaży - Beata Witkowska, Anna Karwacka (Call Center Training)
•  Mądra inwestycja - jak przygotować się do wdrożenia efektywnego call / contact center - Maciej Buś (Akademia Telemarketingu)
•  Obowiązki Call Center przy przetwarzaniu danych osobowych - Michał Sztąberek (iSecure)
•  Kompletne Call/Contact Center. Czym jest i jak tego dokonać? - Bartosz Zieliński (Contact Center )
•  Wykład firmy Axium/Nixxis
•  Wykład firmy Kontel - Telecom
•  Prezentacja Firmy Garets

Data: 15 listopada 2011
Miejsce: Hotel Courtyard by Marriott - Warszawa

Udział w konferencji jest bezpłatny, warunkiem uczestnictwa jest dokonwanie uprzedniej rejestracji na stronie konferencji. Serwis Virtual-IT.pl został patronem medialnym konferencji. Zapraszamy!

Kontakt z organizatorem:
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek(at)software.com.pl
tel. 22 427 36 45

Skomentuj na forum