Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Call Center GigaCon 2011

Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnej edycji bezpłatnej konferencji „Call Center GigaCon”, wydarzeniu poświęconemu najnowszym rozwiązaniom technologicznym dla centrów telefonicznej obsługi klienta oraz zaawansowanym produktom, dedykowanym działom Contact Centers.


Jakie są najnowsze rozwiązania i produkty dla centrów telefonicznej obsługi klienta? Jak rozwijać relacje z klientami i jak przechowywać i przetwarzać dane w zgodzie z przepisami prawa? - tego dowiedzą się Państwo podczas V. edycji konferencji Call Center GigaCon. Porozmawiamy też o tym, jak rekrutować i skutecznie  motywować pracownika call center.

Na wydarzenie zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologi
- kadrę zarządzającą działów Call Center i Contact Center
- przedstawicieli wyższego szczebla branż telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, finansowej, turystycznej, banków, przemysłu i administracji.

Tematy wykładów:
• Europejska norma jakościowa dla call center już w Polsce. Przedstawienie założeń europejskiej normy jakościowej dla call/contact center - EN15838. Przedstawienie zasad certyfikacji sposobu zarzadzania cc w oparciu o wymagania normy oraz statusu wdrożenia normy w Polsce - Marcin Sosnowski (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego )
•  Budowanie zaangażowania pracowników call center oraz nowe techniki motywacji zespołów sprzedażowych i ich wpływ na efektywność sprzedaży - Beata Witkowska, Anna Karwacka (Call Center Training)
•  Mądra inwestycja - jak przygotować się do wdrożenia efektywnego call / contact center - Maciej Buś (Akademia Telemarketingu)
•  Obowiązki Call Center przy przetwarzaniu danych osobowych - Michał Sztąberek (iSecure)
•  Kompletne Call/Contact Center. Czym jest i jak tego dokonać? - Bartosz Zieliński (Contact Center )
•  Wykład firmy Axium/Nixxis
•  Wykład firmy Kontel - Telecom
•  Prezentacja Firmy Garets

Data: 15 listopada 2011
Miejsce: Hotel Courtyard by Marriott - Warszawa

Udział w konferencji jest bezpłatny, warunkiem uczestnictwa jest dokonwanie uprzedniej rejestracji na stronie konferencji. Serwis Virtual-IT.pl został patronem medialnym konferencji. Zapraszamy!

Kontakt z organizatorem:
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek(at)software.com.pl
tel. 22 427 36 45

Skomentuj na forum

 

Logowanie i rejestracja