Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu
Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu

Mijający rok dobitnie wskazuje, jak ważna jest stała dostępność - zarówno usług, jak i danych. Wystarczy wspomnieć głośne fiasko elektronicznego spisu powszechnego na kontynencie australijskim, czy równie dotkliwe w skutkach przestoje systemów IT w sektorze transportu pasażerskiego. Awarie te sprawiły, że ludzie na ...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Aktualności

Call Center GigaCon 2011

Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnej edycji bezpłatnej konferencji „Call Center GigaCon”, wydarzeniu poświęconemu najnowszym rozwiązaniom technologicznym dla centrów telefonicznej obsługi klienta oraz zaawansowanym produktom, dedykowanym działom Contact Centers.


Jakie są najnowsze rozwiązania i produkty dla centrów telefonicznej obsługi klienta? Jak rozwijać relacje z klientami i jak przechowywać i przetwarzać dane w zgodzie z przepisami prawa? - tego dowiedzą się Państwo podczas V. edycji konferencji Call Center GigaCon. Porozmawiamy też o tym, jak rekrutować i skutecznie  motywować pracownika call center.

Na wydarzenie zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za selekcję oraz zakup nowych produktów i technologi
- kadrę zarządzającą działów Call Center i Contact Center
- przedstawicieli wyższego szczebla branż telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, finansowej, turystycznej, banków, przemysłu i administracji.

Tematy wykładów:
• Europejska norma jakościowa dla call center już w Polsce. Przedstawienie założeń europejskiej normy jakościowej dla call/contact center - EN15838. Przedstawienie zasad certyfikacji sposobu zarzadzania cc w oparciu o wymagania normy oraz statusu wdrożenia normy w Polsce - Marcin Sosnowski (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego )
•  Budowanie zaangażowania pracowników call center oraz nowe techniki motywacji zespołów sprzedażowych i ich wpływ na efektywność sprzedaży - Beata Witkowska, Anna Karwacka (Call Center Training)
•  Mądra inwestycja - jak przygotować się do wdrożenia efektywnego call / contact center - Maciej Buś (Akademia Telemarketingu)
•  Obowiązki Call Center przy przetwarzaniu danych osobowych - Michał Sztąberek (iSecure)
•  Kompletne Call/Contact Center. Czym jest i jak tego dokonać? - Bartosz Zieliński (Contact Center )
•  Wykład firmy Axium/Nixxis
•  Wykład firmy Kontel - Telecom
•  Prezentacja Firmy Garets

Data: 15 listopada 2011
Miejsce: Hotel Courtyard by Marriott - Warszawa

Udział w konferencji jest bezpłatny, warunkiem uczestnictwa jest dokonwanie uprzedniej rejestracji na stronie konferencji. Serwis Virtual-IT.pl został patronem medialnym konferencji. Zapraszamy!

Kontakt z organizatorem:
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek(at)software.com.pl
tel. 22 427 36 45

Skomentuj na forum