Oracle poinformował o zawarciu umowy kupna spółki RightNow Technologies Inc., czołowego dostawcy rozwiązań do obsługi klientów w chmurze. Opracowane przez firmę RightNow rozwiązanie Customer Service Cloud pomaga przedsiębiorstwom zapewniać wysoki poziom obsługi klientów w telecentrach, Internecie i sieciach społecznościowych.
"Firma Oracle dokłada wszelkich starań, aby zaoferować klientom w ramach platformy Oracle Public Cloud pełną gamę rozwiązań do przetwarzania w chmurze, w tym do automatyzacji pracy handlowców, zarządzania kadrami, zarządzania kwalifikacjami pracowników i obsługi sieci społecznościowych. W skład platformy wchodzą także bazy danych i technologia Java. Opracowane przez firmę RightNow znakomite rozwiązanie do obsługi klientów w chmurze stanowi bardzo ważny dodatek do platformy Oracle Public Cloud" - powiedział Thomas Kurian, wiceprezes Oracle ds. rozwoju produktów.
"Produkty firmy RightNow udostępniają znakomite możliwości w zakresie obsługi klienta, które pomagają firmom w utrzymywaniu kontaktów z klientami z różnych kanałów sprzedaży oraz w zapewnianiu ich spójnej obsługi. Perspektywa połączenia dopełniających się możliwości oferowanych przez obie firmy bardzo nas cieszy. Równocześnie zamierzamy wzmocnić naszą obecność w Bozeman w stanie Montana, aby zapewnić jeszcze lepszą obsługę naszych klientów" - powiedział Greg Gianforte, dyrektor generalny firmy RightNow.
Zarząd firmy RightNow Technologies jednogłośnie zatwierdził tę transakcję. Przewiduje się, że transakcja zostanie sfinalizowana pod koniec roku 2011 lub na początku roku 2012. Wymaga to jeszcze zaakceptowania przez akcjonariuszy firmy RightNow oraz uzyskania wymaganych przepisami zezwoleń i spełnienia innych zwyczajowych warunków.
Wartość transakcji wynosi 43,00 USD na akcję lub około 1,5 mld USD netto dla firmy RightNow w gotówce i wierzytelnościach.
Źródło: Oracle
Skomentuj na forum