Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Aktualności

Oracle Fusion CRM - CRM przeznaczony do wdrażania w chmurze

Podaczas konferencji Oracle OpenWorld w San Francisco, firma Oracle zaprezentowała system Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM) w wersji przeznaczonej do wdrażania w chmurze publicznej - jest to obecnie najbardziej zaawansowany system CRM działający w chmurze.


Przeznaczone do wdrażania w chmurze aplikacje CRM klasy korporacyjnej firmy Oracle, wchodzące w skład przedstawionej ostatnio oferty Oracle Public Cloud, zapewniają korzyści, których klienci oczekują od produktów SaaS (software as a service - oprogramowanie udostępniane jako usługa), bez ograniczeń typowych dla starszych rozwiązań SaaS CRM. Oferują wszystkie znakomite możliwości najbardziej zaawansowanych aplikacji Oracle w prostym abonamentowym modelu cenowym - model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.

Oracle Public Cloud to środowisko przetwarzania w chmurze klasy korporacyjnej, które oferuje klientom korzyści oczekiwane od rozwiązań SaaS (software as a service - oprogramowanie udostępniane jako usługa) i PaaS (platform as a service - platforma udostępniana jako usługa), bez ograniczeń typowych dla rozwiązań niszowych. Środowisko to oferuje wszystkie znakomite możliwości najbardziej zaawansowanych technologii i aplikacji Oracle w prostym abonamentowym modelu cenowym - model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.

Usługa Oracle Fusion CRM Cloud pomaga specjalistom ds. sprzedaży wyprzedzić konkurencję poprzez inteligentniejsze planowanie, prognozowanie, współpracę i finalizowanie transakcji. Wbudowane w system funkcje analityczne zapewniają pełny wgląd w planowanie sprzedaży i zarządzanie jej wydajnością, dzięki czemu przedstawiciele handlowi i szefowie ds. sprzedaży mogą inteligentniej prowadzić sprzedaż.

Oferowane przez firmę Oracle usługi przetwarzania w chmurze są oparte na technologii Oracle i obsługują różne wybierane przez klientów modele wdrażania, zapewniając możliwość przenoszenia pomiędzy środowiskiem chmury publicznej, chmury prywatnej i środowiskiem w siedzibie klienta.

Usługa Oracle Fusion CRM Cloud zapewnia najlepsze w swojej klasie możliwości zarządzania kontaktami z klientem (CRM), co ułatwia inteligentniejsze prowadzenie sprzedaży. Usługa ta zapewnia klientom następujące możliwości:
integracja zarządzania obszarem sprzedaży za pomocą zarządzania planami sprzedaży, aby pomóc działom handlowym w optymalizacji przydziału zasobów;
• Połączenie informacji o klientach i danych głównych dotyczących produktów ze wszystkimi procesami CRM - to pierwsza taka możliwość w rozwiązaniach CRM działających w chmurze;
• Udostępnienie skonsolidowanego centrum obsługi klienta dla wszystkich procesów biznesowych CRM, obsługiwanego przez wspólny, kompleksowy widok informacji o kliencie;
• Pomoc dla handlowców ułatwiająca skupienie wysiłków na rozwiązaniach potrzebnych klientowi dzięki analizie białych plam w ofercie produktów przeznaczonych dla określonych klientów;
• Usprawnienie procesu generowania sugestii handlowych poprzez zarządzanie rozmowami z klientami z wykorzystaniem wielostopniowych kampanii i standardowego procesu kwalifikowania sugestii handlowych.

Źródło: Oracle
Skomentuj na forum