Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku

Od specjalistów IT bardzo często wymaga się posiadania dodatkowych certyfikatów potwierdzających umiejętności w obszarze, za który są odpowiedzialni. Odpowiednie certyfikaty, w parze z posiadanymi kompetencjami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, często pomagają wspiąć się na kolejn...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!
Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!

Wielkimi krokami zbliża się nowe wydanie Altaro VM Backup, rozwiązania przeznaczonego do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup oznaczonej numerem 7.6 wprowadzono kilka istotnych usprawnień. ...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Oracle CRM On Demand 19

OracleOracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 19 z nowymi zaawansowanymi funkcjami rozszerzającymi możliwości komunikacji mobilnej i przetwarzania w chmurze.


Rozwiązanie zapewnia m.in. spersonalizowany dostęp do najważniejszych informacji z zakresu zarządzania kontaktami z klientem (CRM) w najłatwiejszy dla nich sposób, czyli z poziomu najczęściej użytkowanych rozwiązań - od tabletu iPad, poprzez różnego typu urządzenia przenośne typu telefonu iPhone czy urządzenia Blackberry, aż po system Microsoft Outlook.

Nowe rozszerzenia dla przetwarzania w modelu cloud computing obejmują możliwości dostosowywania systemu po stronie klienta - pozwala to klientom tworzyć bogate w funkcje, zaawansowane rozwiązania dostosowane do własnych potrzeb.

"W systemie Oracle CRM On Demand Wersja 19 wprowadzono wiele nowych możliwości, takich jak funkcje mobilne nowej generacji oraz hierarchie możliwości, które pozwolą zwiększyć wydajność użytkowników” - powiedział Jonathan Eastwood, kierownik działu rozwiązań biznesowych (Business Delivery) w firmie CRMNow. „Rozszerzone otwarte interfejsy API CTI oraz dostosowania w języku Java umożliwiają programistom wykorzystywanie otwartych standardów w celu spełniania unikatowych wymagań klientów".

"System Oracle CRM On Demand Wersja 19 jest wyjątkowo wszechstronny i łatwy w obsłudze, pozwala przedstawicielom handlowym zaoszczędzić wiele czasu i oferuje przedsiębiorstwom nowe możliwości uzyskiwania przychodów. Firma Oracle dokłada wszelkich starań, aby oferować swoim partnerom i klientom niezrównane korzyści biznesowe, o czym dobitnie świadczą nowe możliwości mobilne i funkcje z zakresu przetwarzania w chmurze udostępnione w ramach systemu Oracle CRM On Demand Wersja 19" - powiedział Anthony Lye, wiceprezes Oracle ds. systemów Oracle CRM.

 

Źródło: Oracle
Skomentuj na forum