Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Aktualności

Veeam osiąga bardzo wysoki wskaźnik poziomu zadowolenia klientów

Veeam Software (NPS) Net Promoter ScoreFirma Veeam Software, lider w dziedzinie inteligentnego zarządzania danymi dla hiperdostępnych przedsiębiorstw (Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise) poinformowała o uzyskaniu wskaźnika NPS (Net Promotor Score) na poziomie 73 w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez niezależny instytut badawczy. Wynik ten plasuje firmę Veeam powyżej największych i najbardziej cenionych światowych marek pod względem zadowolenia klientów i jest 3,5 razy wyższy od średniej w branży. Nieprzerwanie od pięciu lat Veeam osiąga najlepsze wyniki.

"Gdy naprawdę lubimy jakiś produkt czy markę, często polecamy ją naszym znajomym. Kluczowym elementem NPS jest gotowość klienta do rekomendowania produktów lub usług innym. Uczestnikom badania zadano proste pytanie: Jak bardzo prawdopodobne jest, że poleciłby Pan firmę Veeam znajomemu? Wyniki mówią same za siebie. Ogólny wynik NPS na poziomie 73 (czyli 3,5 razy wyższy od średniej w branży) oznacza, że zadowolenie klientów firmy Veeam jest znacznie wyższe niż u jakiegokolwiek innego dostawcy w naszej branży. Zdobywając 133 klientów dziennie przy ogólnej liczbie ponad 300 tys. klientów, pracownicy i partnerzy firmy Veeam mogą być dumni z tego wyróżnienia. Podkreślamy, że nasze entuzjastyczne nastawienie na klienta przynosi korzyści" - powiedział Peter McKay, dyrektor generalny i prezes firmy Veeam.

Aby jeszcze dokładniej zobrazować poziom satysfakcji ze strony klientów na temat produktów i usług firmy Veeam, uczestnicy zostali zapytani o kilka ważnych aspektów. Podstawowe kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators, KPIs) utrzymywały się na wysokim poziomie w 2018 r., osiągając ponad 9 punktów w skali od 1 do 10 w prawie wszystkich kategoriach:

• 91% klientów firmy Veeam jest w pełni zadowolonych z firmy Veeam jako dostawcy oprogramowania.
• 91% klientów firmy Veeam poleciłoby rozwiązania Veeam swoim przyjaciołom i kolegom.
• 91% klientów firmy Veeam planuje przedłużyć umowę po jej wygaśnięciu.
• 89% klientów firmy Veeam jest w pełni zadowolonych z funkcji i funkcjonalności oferowanych przez rozwiązania Veeam, z których korzystają.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.veeam.com.

Logowanie i rejestracja