Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Aktualności

Avaya inwestuje w Journey.AI

IdentityFirma Avaya dokonała strategicznej inwestycji w spółkę Journey.Ai, która jest dostawcą Trusted Identity Platform - Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej, zapewniającej większe bezpieczeństwo i ochronę danych oraz lepszą obsługę użytkownika. Integracja Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej z usługami Avaya OneCloud CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom nawiązywanie kontaktów i zawieranie transakcji z klientami w sposób prosty i bezpieczny.

Dzięki multimodalnym technologiom biometrycznym, takim jak uwierzytelnianie na podstawie twarzy i głosu, Journey może potwierdzić tożsamość użytkownika z dokładnością do 99,9999% w ciągu niespełna dwóch sekund. Korzystając z opatentowanej przez Journey sieci Zero Knowledge Network, użytkownicy systemu Avaya OneCloud CCaaS mogą przy użyciu technologii cyfrowych żądać od swoich klientów takich informacji, jak dane umożliwiające identyfikację osób, płatności i podpisów elektronicznych. Opatentowana technika przekierowuje te informacje do systemu w celu ich weryfikacji i podjęcia na ich podstawie odpowiednich działań. Następnie rezultaty są wysyłane z powrotem do agentów contact center lub do konkretnych aplikacji, przy czym ujawniane są tylko niezbędne dane.

"Innowacje, które Journey oferuje w sieci Zero Knowledge, w połączeniu z głównymi komponentami systemu Avaya Contact Center umożliwiają polepszenie najważniejszych aspektów obsługi klienta oraz spełnienie wymagań dotyczących ochrony danych i bezpieczeństwa, jakie są stawiane contact centers. Strategiczna inwestycja firmy Avaya w partnera z naszego ekosystemu pozwala nam rozszerzyć główne funkcje bezpieczeństwa, które oferujemy globalnym klientom oraz wprowadzić dodatkowe, najlepsze w branży innowacje na platformie Avaya OneCloud" - powiedział David Austin, wiceprezes firmy Avaya ds. rozwoju przedsiębiorstwa.

"Avaya OneCloud Platform jest idealnym rozwiązaniem dla każdego, kto chce skutecznie walczyć z naruszaniem bezpieczeństwa danych i kradzieżą tożsamości. Wykorzystuje i harmonizuje zaufaną tożsamość na wszystkich etapach cyklu obsługi klienta w wielu kanałach sprzedaży i na różnych urządzeniach. Dzięki temu klienci mają znacznie lepsze doświadczenia w kontaktach z firmą. Weryfikujemy klientów za pomocą elastycznych technologii biometrycznych, którymi zastąpiliśmy hasła, takie jak «ulubiony dodatek do pizzy» czy «maskotka z lat szkolnych». Możemy więc równocześnie zwalczać oszustwa i sprawić, że klienci obsługiwani przez contact centers będą mniej sfrustrowani" - powiedział Brett Shockley, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy Journey.

Warunki transakcji nie zostały ujawnione. Została ona zamknięta w bieżącym miesiącu i prawdopodobnie nie będzie miała istotnego wpływu finansowego na bieżący kwartał.

Źródło: Avaya

Logowanie i rejestracja