Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Aktualności

Cisco Kraków obchodzi 9-te urodziny

CiscoZ początkiem lipca Cisco Global Services Center w Krakowie świętuje dziewiąte urodziny. To, co zaczęło się jako inwestycja typu greenfield, z zaledwie 80 osobami na pokładzie w 2012 roku, jest teraz nowoczesnym kampusem technologicznym z ponad 2000 pracowników.

Cisco Kraków świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom firmy w różnych obszarach, w tym: Customer Experience, finansów i operacji.

Cisco Kraków ma unikalną tożsamość i kulturę, pielęgnowaną przez inicjatywę pracowniczą Connected Poland, która pomaga angażować pracowników w szeroki zakres dodatkowych działań. W Cisco Kraków pracują przedstawiciele 70 narodowości, a około 1/3 pracowników pochodzi spoza Polski. 40% pracowników Cisco w Krakowie to kobiety. Kultura integracji i różnorodności to jeden z głównych powodów, dla których Cisco co roku znajduje się w czołówce najlepszych miejsc pracy w Polsce w rankingu Great Place to Work.

"Rozwijając Cisco Kraków o nowe strategiczne funkcje, cieszymy się, że możemy tworzyć możliwości zatrudnienia dla inżynierów i specjalistów biznesowych, niezależnie od ich pochodzenia i tego, gdzie aktualnie się znajdują na swojej ścieżce kariery. Jesteśmy zdeterminowani, aby wraz z dalszym rozwojem, utrzymać naszą integracyjną i dynamiczną kulturę, bo to na niej opiera się nasz sukces i to ona od kilku lat zapewnia nam miejsce wśród najlepszych miejsc pracy w Polsce w rankingu Great Place to Work" - powiedziała Jolanta Nowak, Liderka ds. HR, Cisco Polska i CX Centers EMEAR.

Cisco stale rozwija się w Krakowie i dodaje nowe strategiczne funkcje do zakresu świadczonych usług - najnowszym przykładem jest wsparcie inżynieryjne dla klientów Cisco ThousandEyes w regionie EMEAR.

Cisco ThousandEyes: wsparcie inżynieryjne dostarczane z Krakowa

Firma ThousandEyes została przejęta przez Cisco w 2020 roku. Dzięki technologii analityki sieci i chmury od ThousandEyes, klienci zyskują kompleksowy wgląd w sposób dostarczania aplikacji i usług przez Internet, co pozwala im wskazać niedociągnięcia i poprawić wydajność sieci i aplikacji w sieciach korporacyjnych i chmurze.

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiło gwałtowne przyspieszenie wdrażania chmury, wykorzystania aplikacji SaaS oraz Internetu i sieci znajdujących się poza kontrolą działów IT. To zwiększone uzależnienie od Internetu i sieci zewnętrznych, spotęgowane w ciągu ostatniego roku przez pandemię COVID-19, znacznie zmniejsza zdolność firmowych zespołów IT do przewidywania, wizualizacji i kontrolowania operacji w sieci. Rezultatem jest często chaotyczne i niemożliwe do zarządzania środowisko IT, które sprawia, że rozwiązywanie problemów jest czasochłonne i może mieć ogromny wpływ na wrażenia klientów, reputację marki i przychody.

Zespół ThousandEyes w Krakowie będzie składał się z inżynierów wsparcia i konsultantów usług profesjonalnych, którzy będą pełnić rolę pomostu między klientami a zespołami inżynierskimi ThousandEyes. Będą wspierać wdrażanie rozwiązań ThousandEyes, pomagając klientom osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji.

Jest to kolejny zespół wsparcia inżynieryjnego działający w ramach Cisco Kraków, po otwarciu centrum wsparcia klientów Cisco AppDynamics na początku tego roku.

Największe centrum Cisco Customer Experience w Europie

Oprócz nowych zespołów dołączających do Cisco Kraków z przejętych firm, Cisco kontynuuje rozwój już istniejących w Krakowie zespołów. Ponad 70% wszystkich pracowników Cisco Kraków należy do organizacji Customer Experience (CX) & Operations, co czyni Kraków największym centrum Customer Experience dla Cisco w regionie EMEAR.

Zespół Customer Experience pomaga klientom Cisco zmaksymalizować wartość biznesową wykorzystywanej przez nich technologii, koncentrując się na kilku kluczowych obszarach:
• Wsparcie techniczne dostarczane przez światowej klasy ekspertów i oparte na wiedzy zgromadzonej podczas rozwiązywania milionów problemów technicznych na całym świecie każdego roku.
• Proaktywne zarządzanie, monitorowanie, optymalizacja i ochrona środowisk IT w celu skrócenia czasu uzyskania korzyści.
• Zaangażowanie ekspertów w zakresie nowych technologii, od strategii i projektu po wdrożenie, przy minimalizacji ryzyka.

"Ubiegły rok podkreślił krytyczne znaczenie infrastruktury cyfrowej. Organizacje przechodzą na nowy, cyfrowy model działania, aby jeszcze lepiej przygotować się na przyszłe wyzwania. Dla firm oznacza to konieczność położenia jeszcze większego nacisku na procesy transformacji cyfrowej - aby móc świadczyć swoje usługi w pierwszej kolejności w modelu cyfrowym. Cisco Kraków odgrywa kluczową rolę we wspieraniu naszych klientów w tym procesie. Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że Cisco nadal się rozwija w Krakowie i dodaje nowe strategiczne funkcje, tworząc wysokiej jakości miejsca pracy i przyczyniając się do rozwoju w Polsce gospodarki opartej na wiedzy" - powiedział Przemysław Kania, Dyrektor Generalny, Cisco Polska.

Źródło: Cisco

Logowanie i rejestracja