HP Polska otworzył w Warszawie Solutions Discovery Center, najważniejsze centrum klienckie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Centrum pozwoli klientom na poznanie i testowanie najnowszych technologii HP.
"Jesteśmy dumni z tego, że podjęto decyzję o utworzeniu HP Solutions Discovery Center właśnie w polskim oddziale HP - mówi Paweł Czajkowski, prezes i dyrektor generalny HP Polska. – Przesądziła o tym pozycja biznesowa Polski w regionie oraz geograficzna lokalizacja. Nie bez znaczenia były również dotychczasowe rezultaty osiągane przez Laboratorium Rozwiązań Systemowych HP, które działało w naszej siedzibie przez ponad 10 lat i zostanie obecnie zastąpione nowym Centrum."
Polskie HP Solutions Discovery Center powstało w ramach globalnej inicjatywy HP Global Customer Center Network, mającej na celu koordynację i współpracę centrów klienckich firmy na świecie. Zadaniem ośrodków jest wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poszczególnych działów produktowych HP. Wsparcie to obejmuje pokazy, warsztaty oraz testy proof-of-concept - zarówno na miejscu jak i zdalne.
Obecnie w HP SDC użytkownicy zainteresowani rozwiązaniami poszczególnych grup biznesowych mogą zapoznać się z produktami typowymi dla każdej z nich. I tak dla:
• Serwerów, pamięci masowych i sieci - otrzymają m.in. możliwość przetestowania wszystkich najnowszych technologii od wirtualizacji po cloud computing, stworzenia własnego środowiska testowego (proof of concept) dla projektów konsolidacyjnych. Poznają również najnowsze produkty HP takie jak np. HP BladeSystem Matrix, Superdome 2 czy Storage XP 9500.
• Komputerów - dowiedzą się, m.in. jak zminimalizować koszty zarządzania i obsługi sprzętu oraz wdrożeń narzędzi automatyzujących zarządzanie IT. Zobaczą portfolio produktów i rozwiązań obejmujących laptopy, stacjonarne komputery dla biznesu, wydajne stacje graficzne, nowoczesne monitory, a także rozwiązania pod wirtualizację, takie jak terminale dostępowe i graficzne.
• Druku i przetwarzania obrazu - sprawdzą, m.in. jak nowa rodzina drukarek HP ułatwia dostęp do aplikacji druku HP. Ponadto poznają zalety udostępniania informacji oraz korzystania z funkcji ePrint w każdym miejscu i czasie. Zobaczą także zaopatrzone w technologie „chmurowe” nowe linie urządzeń HP OfficeJet, LaserJet i DesignJet.
W HP SDC klienci i partnerzy HP będą mogli uczestniczyć w następujących formach spotkań:
• HP UNIVERSE - całodniowych seminariach organizowanych dla klientów z różnych sektorów, mających na celu prezentację możliwości danych grup produktów, rozwiązań lub technologii.
• PRODUCT UPDATE - seminariach organizowanych po wprowadzeniu nowej technologii lub produktów do oferty HP. Pozwolą one uczestnikom na bieżąco uaktualniać wiedzę na temat portfolio firmy. Dzięki systemowi HP Virtual Demo Center (system audio-video łączący różne ośrodki HP rozproszone na terenie całego świata) seminarium może być prowadzone przez zagranicznych ekspertów.
• SEMINARIA INDYWIDUALNE - interaktywne spotkania organizowane wyłącznie dla jednej lub kilku firm z danej branży.
• WARSZTATY DISCOVERY SOLUTIONS - spotkania z ekspertami HP, mające na celu stworzenie zarysu kompleksowego rozwiązania technologicznego pod konkretne potrzeby danego klienta. Obecność na spotkaniu ekspertów ze strony HP z różnych dziedzin pozwala na uzyskanie zamierzonych rezultatów w krótkim czasie i w sposób najbardziej optymalny.
• TESTY PROOF OF CONCEPT - testy funkcjonalności i efektywności prowadzone pod kątem specyfiki środowiska produkcyjnego klienta. Jeśli testowany produkt na to pozwala, dzięki infrastrukturze dostępowej HP SDC, testy mogą być prowadzone zdalnie.
Źródło: HP
Skomentuj na forum