Firma CA Technologies rozszerza wsparcie dla usług Amazon Web Services. Rozwiązania CA Virtual, CA Service Automation, CA Service Assurance oraz Nimsoft Monitoring Solution mogą teraz łatwo łączyć się z usługą Amazon Virtual Private Cloud (Amazon VPC).
Rozwiązania te umożliwiają firmom automatyzację wdrożeń aplikacji i zasobów w ramach infrastruktury chmurowej Amazon Web Services oraz monitorowanie technicznego aspektu działania usług. Ułatwiają one także zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów w każdej chwili, zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
"W IDC spodziewamy się, że większość przedsiębiorstw w niedalekiej perspektywie obierze jakąś formę strategii chmurowej" - wyjaśnia Mary Johnston Turner, dyrektor ds. badań IDC w dziale Enterprise System Management Software. "Przejściu do technologii chmurowych sprzyja zintegrowane, skoordynowane podejście. Wymaga ono zarządzania zasobami dotychczasowymi i chmurowymi z wykorzystaniem automatyzacji obciążenia zadaniami, a także monitorowania i raportowania wydajności aplikacji".
Dodane przez firmę CA Technologies wsparcie usług Amazon Web Services pomaga klientom w uzyskaniu większej elastyczności biznesowej oraz w efektywnej kosztowo optymalizacji łańcucha dostaw IT. Dzięki usłudze Amazon VPC klienci firmy CA Technologies mogą rozbudować swoje centrum danych o model chmurowy przy użyciu opartego na standardach branżowych szyfrowanego połączenia IP Sec VPN. Użytkownicy mogą utworzyć odizolowaną sieć, określić wybrany przez siebie zakres adresów IP, a następnie uruchomić w tej sieci instancje Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2).
Firma CA Technologies obsługuje Amazon EC2 oraz Amazon VPC. Umożliwia to klientom korzystanie z jednego zestawu narzędzi do zarządzania IT zarówno we własnych zasobach, jak i w Amazon Web Services. Klienci mogą na przykład używać następujących rozwiązań:
• CA Virtual Automation do szybkiego wdrażania, rozbudowy i kontroli zasobów w Amazon Web Services;
• CA Virtual Assurance for Infrastructure Managers do prewencyjnego monitorowania i zarządzania połączonymi zasobami w swoim obiekcie oraz w Amazon Web Services;
• CA AutoSys Workload Automation do dynamicznego dostarczania zasobów chmurowych Amazon Web Services w celu zaspokojenia wymagań związanych z obciążeniem w przedsiębiorstwie;
• CA Spectrum Automation Manager w celu korzystania z samoobsługowego interfejsu oraz administracyjnej kontroli nad wszechstronnym i bezproblemowym dostarczaniem zasobów komputerowych i aplikacji do znajdujących się w obiekcie centrów danych oraz do Amazon Web Services;
• CA Insight Database Performance Manager w celu poprawy dostępności baz danych działających w środowiskach fizycznych, wirtualnych lub Amazon Web Services poprzez prewencyjne zarządzanie wydajnością oraz dzięki opartej na wiedzy automatyzacji;
• CA Application Performance Management oraz CA NetQos Performance Center do zapewnienia komfortu obsługi i jakości działania usług w skali całej istniejącej infrastruktury oraz Amazon Web Services poprzez monitorowanie i dostosowywanie całego przebiegu transakcji użytkowników końcowych oraz czasu reakcji aplikacji do celów biznesowych;
• Nimsoft Monitoring Solution do prewencyjnego monitorowania, zarządzania i optymalizacji wydajności aplikacji, od centrum danych po środowisko Amazon Web Services, w tym środowisko SaaS (oprogramowanie jako usługa), hostowane i zwirtualizowane.
"CA Technologies stawia sobie za cel pomoc klientom w odnoszeniu sukcesów podczas przenoszenia coraz większych części infrastruktury do architektury chmurowej. Nasze rozszerzone wsparcie usług Amazon Web Services udostępnia klientom narzędzia, dzięki którym mogą bezproblemowo zarządzać dynamicznym łańcuchem dostaw obejmującym zasoby zewnętrzne i wewnętrzne oraz optymalizować go, tym samym zwiększając swoją sprawność biznesową" - powiedział Dave Hansen, dyrektor generalny działu Management Products and Solutions firmy CA Technologies.
Źródło: CA
Skomentuj na forum