Teradata, światowy lider oprogramowania i sprzętu opartego na bazach danych przeznaczonego do obsługi analityki korporacyjnej ogłosiła, że została sklasyfikowana wśród liderów w ostatnim raporcie Gartnera “Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management (MCCM)”.
Systemy Teradata Relationship Manager (TRM) wykazały swoją przewagę odpowiadając na wymagania związane z przetwarzaniem ogromnej ilości danych przy dużej ich złożoności.
"Firmy, które wybierają produkty Teradata dla zarządzania bazą klientów dostrzegają wartość biznesową i przewagę technologiczną wewnętrznej integracji TRM z najlepszą na świecie bazą danych dla analityki i zarządzania informacjami o kliencie" mówi Marc Schroeder, wicedyrektor marketingu TRM w Teradata.
TRM to rozbudowana aplikacja wielokanałowa, która umożliwiła licznym klientom Teradata osiągnięcie wielu nagród od National Center for Database Management (Narodowe Centrum Zarządzania Bazami Danych w Stanach Zjednoczonych).
Niedawno Gartner również umiejscowił Teradata wśród liderów w raporcie “Magic Quadrant for Data Warehouse Database Management Systems” (Raport Magic Quadrant dla systemów zarządzania bazami hurtowni danych) autorstwa Donalda Feinberga i Marka A. Beyera.
Źródło: Teradata
Skomentuj na forum