Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Co dalej ze Slack'iem po przejęciu przez Salesforce? Nowe możliwości!

Slack SalesforceSalesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, zaprezentował nowe możliwości integracji oprogramowania Slack ze swoimi produktami i rozwiązaniami branżowymi, a także nowe innowacje w Slack, które usprawniają współpracę poza strukturami organizacji i pozwalają zespołom na pracę asynchroniczną.

"Nasz sposób myślenia o pracy uległ zmianie: dziś nie jest to już miejsce, które odwiedzamy, ale czynności, które wykonujemy. Każda firma potrzebuje cyfrowej centrali, zdolnej łączyć ze sobą pracowników, klientów i partnerów, a także wspierać rozwój w świecie, w którym pracę wykonuje się z dowolnego miejsca na ziemi. Organizacje na całym świecie budują swoje cyfrowe siedziby w oparciu o rozwiązania Salesforce i Slack, aby pracować wydajniej i szybciej się rozwijać" - wyjaśnia Bret Taylor, prezes i dyrektor ds. operacyjnych firmy Salesforce.

Po sierpniowej premierze nowych możliwości integracji z oprogramowaniem Slack w działach sprzedaży, usług, marketingu i analityki (Tableau) firma Salesforce wprowadza opcje integracji Slack z większością swoich produktów - w tym Commerce, Experience, Platform, Trailhead, MuleSoft i Quip - a także ze swoimi chmurami branżowymi i produktami - takimi jak Sustainability, Corporate and Investment Banking, Healthcare and Life Sciences, Philanthropy, Nonprofit i Education.

Wprowadzono również wiele nowych funkcji platformy Slack, które mają na celu zapewnienie klientom narzędzi niezbędnych do działania w nowej erze pracy opartej na technologiach cyfrowych. Clips to nowy sposób na łatwe tworzenie i udostępnianie nagrań audio, wideo i ekranów w ramach dowolnego kanału lub DM w platformie Slack, co pozwala wykonywać pracę w bardziej elastyczny sposób i zgodnie z własnym harmonogramem. GovSlack jest wersją oprogramowania Slack, która odpowiada najbardziej rygorystycznym wymogom obsługiwanych agencji i rządu Stanów Zjednoczonych w obszarach bezpieczeństwa i zgodności z przepisami. Co więcej, szereg ulepszeń w usłudze Slack Connect sprawia, że tworzenie połączeń i zarządzanie nimi jest łatwiejsze niż kiedykolwiek - nawet z punktu widzenia klientów i partnerów, którzy nie korzystali jak dotąd z platformy Slack.

"Budowanie „cyfrowej siedziby” firmy oznacza skrupulatne projektowanie infrastruktury cyfrowej, która połączy ze sobą wszystkie osoby obecne w firmie i pomoże im znaleźć nowe sposoby wprowadzania innowacji, współpracy i interakcji" - mówi Stewart Butterfield, dyrektor generalny i współzałożyciel Slack. "Jest to niepowtarzalna okazja, aby każda firma mogła uczynić pracę bardziej elastyczną, zintegrowaną i wydajną. To idealny moment na połączenie sił Salesforce i Slack, aby napędzać działania każdej firmy operującej w nowym, cyfrowym świecie".

Kiedy w 2020 r. organizacje zaczęły gwałtownie przechodzić na pracę zdalną, większość z nich po prostu przeniosła rutynowe zadania biurowe do wirtualnego świata. Dziś stało się jasne, że miejsca pracy nie wrócą już do swojej dawnej formy. Obecnie 9/10 firm planuje wprowadzenie modelu hybrydowego, dlatego organizacje muszą na nowo opracować procesy i narzędzia, na których wcześniej polegały - takie jak spotkania, firmowa poczta czy strategiczne zgromadzenia poza pracą - w cyfrowym świecie.

Dzisiejsze innowacje umożliwiają wszystkim bezpieczną współpracę w kanałach, które łączą wewnętrzne i zewnętrzne zespoły oraz usprawniają przepływy pracy oparte na danych CRM. Dzięki temu zapewniają pojedyncze źródło informacji na potrzeby całej działalności oraz sprawdzony, spójny wgląd w klientów.

Sukces niezależnie od miejsca dzięki rozwiązaniom Salesforce i Slack
Salesforce Customer 360

● Szybsze finalizowanie transakcji dzięki Slack-First Sales: Slack-First Sales umożliwia zespołom ds. sprzedaży współpracę w czasie rzeczywistym w celu finalizowania większej liczby transakcji - szybciej i z dowolnego miejsca. Dzięki cyfrowym salonom sprzedaży przedstawiciele handlowi mają teraz możliwość dostępu, aktualizacji i udostępniania rekordów Salesforce bezpośrednio na platformie Slack. Co więcej, nowe funkcje alertów pomagają zespołom na bieżąco śledzić ważne aktualizacje dotyczące klientów.

● Szybsze rozwiązywanie problemów dzięki usłudze Slack-First Service: Slack-First Service pozwala zespołom serwisowym automatycznie wyszukiwać i dodawać do spraw odpowiednich ekspertów. Nowe funkcje wyszukiwania ekspertów pozwalają zespołom wielofunkcyjnym na współpracę nad priorytetowymi incydentami w celu sprawniejszego i skuteczniejszego rozwiązywania klienckich problemów.

● Wydajniejsze kampanie dzięki Slack-First Marketing: Slack-First Marketing umożliwia zespołom marketingowym i partnerom agencyjnym współpracę w ramach współdzielonej cyfrowej przestrzeni roboczej. Specjaliści ds. marketingu mogą teraz przyspieszyć planowanie działań dzięki usłudze Einstein Recommendations w oprogramowaniu Slack, a automatyzacja Pardot umożliwia wszystkim działom współpracę z jednym, wspólnym widokiem klienta.

● Większe przychody dzięki Slack-First Commerce: Slack-First Commerce pomaga zespołom uzyskiwać lepsze zrozumienie trafności ich działań, dostosowywać się do zmieniających się trendów oraz nawiązywać kontakt z klientami i współpracownikami. Nowe funkcje alertów umożliwiają również wyprzedzanie trendów biznesowych i szybkie rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami.

● Angażowanie większej liczby klientów dzięki Slack-First Digital Experiences: Slack-First Digital Experiences pozwala firmom szybko dostarczać spersonalizowane doświadczenia cyfrowe. Nowe opcje integracji CMS powiadamiają wewnętrzne i zewnętrzne zespoły o publikacji nowych treści, co usprawnia komunikację i pozwala szybko angażować większe grono klientów.

● Szybkie tworzenie i wdrażanie aplikacji dzięki Slack-First Platform: Slack-First Platform umożliwia administratorom i programistom łatwe tworzenie aplikacji za pomocą narzędzi niskokodowych, które integrują dane z dowolnego systemu biznesowego. Nowe możliwości pozwalają zespołom na tworzenie kompleksowych przepływów pracy, które umożliwiają śledzenie działań i akceptacji przez pracowników, partnerów i klientów bezpośrednio w platformie
Slack.

● Nauka w toku pracy dzięki Slack-First Trailhead: Slack-First Trailhead wspiera spersonalizowane uczenie się bezpośrednio w platformie Slack. Nowa aplikacja Trailhead for Slack pozwala pracować i uczyć się w jednym środowisku Slack. Co więcej, dodatkowe rekomendacje oparte na sztucznej inteligencji pomagają pracownikom osiągać ich cele rozwojowe, a organizacjom - budować kompetencje pracowników z myślą o przyszłości.

● Wykorzystanie potęgi danych dzięki Slack-First Analytics: Slack-First Analytics dostarcza zespołom wniosków, których potrzebują, bezpośrednio w miejscu wykonywania pracy - tak, aby mogli szybciej podejmować bardziej przemyślane decyzje. Nowe funkcje usługi Einstein umożliwiają zespołom tworzenie prognoz opartych na sztucznej inteligencji, a dodatkowe powiadomienia pomagają im na bieżąco śledzić istotne dane i trendy.

● Łączenie danych z dowolnego systemu za pomocą Slack-First MuleSoft: Slack-First MuleSoft pozwala na integrację wielu aplikacji biznesowych bezpośrednio z platformą Slack, eliminując tym samym potrzebę kontekstowego przełączania się między różnymi programami i systemami. Nowe możliwości pozwalają użytkownikom łączyć aplikacje i dane z oprogramowaniem za pomocą interfejsu (bez potrzeby kodowania) oraz włączać automatyczne alerty do stosowanych przepływów pracy.

● Usprawniona współpraca dzięki Slack-First Quip: Slack-First Quip pozwala zespołom ds. sprzedaży na współpracę w jednej cyfrowej przestrzeni roboczej, która zapewnia pojedynczy widok klienta. Zespoły mogą osadzać dokumenty Quip bezpośrednio w Slacku, co zapewnia łatwiejszą współpracę i szybsze realizowanie transakcji.

Slack to także sprawniejsze przepływy pracy, które rewolucjonizują branże:

● Szybsze osiągnięcie zerowej emisji netto dzięki Slack-First Sustainability: Slack-First Sustainability wspiera efektywną współpracę firm z dostawcami, pozwalając osiągnąć zdolność raportowania inwestycyjnego zgodną z zakresem 3., a także pomaga zredukować emisję dwutlenku węgla. Zautomatyzowane przepływy pracy i bezpieczne kwestionariusze w Slack Connect ułatwiają współpracę skupioną wokół celów redukcji opartych na naukowych podstawach, co pomaga organizacjom przyspieszyć osiąganie pełnej neutralności emisyjnej.

● Zarządzanie transakcjami z dowolnego miejsca dzięki Slack-First Banking: Slack-First Corporate and Investment Banking pozwala pracownikom banków usprawnić komunikację i szybciej współpracować nad transakcjami z dowolnego miejsca. Nowe możliwości pozwalają tworzyć i udostępniać dane kont oraz współpracować nad nimi w pojedynczym kanale oprogramowania Slack.

● Większe zaangażowanie pracowników dzięki Slack-First Healthcare and Life Sciences: Slack-First Healthcare and Life Sciences pozwala w łatwy sposób zarządzać zaangażowaniem pracowników z poziomu jednej zintegrowanej platformy. Zespoły mogą usprawnić proces dzielenia się wiedzą dzięki dedykowanym kanałom wdrażania pracowników, botom i alertom dotyczącym zasobów niezbędnych do poprawy wydajności i kondycji zdrowotnej.

● Większa świadomość celów charytatywnych dzięki Slack-First Philanthropy: Slack-First Philanthropy przybliża pracowników do celów, na których im zależy. Nowe możliwości sprawiają, że działalność charytatywna zyskuje społecznościowy charakter, co pozwala pracownikom na przekazywanie darowizn, udział w wolontariatach i dzielenie się swoimi działaniami ze współpracownikami bezpośrednio w Slacku, a tym samym zwiększa zaangażowanie pracowników w pomoc charytatywną i ich wpływ na społeczność.

● Maksymalizacja wpływu dzięki Slack-First Nonprofit: Slack-First Nonprofit udostępnia organizacjom non-profit pojedynczą platformę do współpracy i wspierania swojej społeczności. Osoby zarządzające poszczególnymi celami mogą wprowadzać odpowiednich partnerów wewnętrznych i zewnętrznych do oprogramowania Slack, aby usprawnić komunikację dotyczącą klientów. Dodatkowe codzienne wiadomości stanowią automatyczne aktualizacje, które pomagają klientom w osiąganiu ich celów.

● Tworzenie cyfrowego kampusu dzięki Slack-First Education: Slack-First Education pomaga instytucjom stworzyć połączony z siecią kampus i zapewnić, aby wykładowcy, pracownicy, podopieczni i podmioty stowarzyszone otrzymywały dostęp do tych samych informacji. Dzięki aplikacji Student Success Alerts App for Slack wydziały mogą szybko powiadamiać doradców o problemach studentów, zapewniając im szybki dostęp do wsparcia z dowolnego miejsca.

Sprawniejsza komunikacja dzięki innowacjom produktowym Slack:

● Praca asynchroniczna za pomocą Clips: Clips stanowi alternatywę dla niekończącego się strumienia spotkań oraz bardziej elastyczny i asynchroniczny sposób komunikacji. Dzięki Clips użytkownicy mogą łatwo tworzyć, udostępniać i odbierać treści wideo i audio w kanałach, co daje im możliwość uczestniczenia w dyskusjach zgodnie z własnym harmonogramem. Użytkownicy mogą przyspieszyć lub spowolnić nagranie, zapoznać się z transkrypcją, uzyskać dostęp do archiwalnych nagrań z funkcją wyszukiwania treści w transkrypcji, a nawet odtwarzać nagrania w dowolnym miejscu za pomocą telefonu.

● Współpraca z partnerami zewnętrznymi dzięki ulepszeniom Slack Connect: Slack Connect przenosi komunikację z odseparowanych skrzynek pocztowych do kanałów, dzięki czemu zespoły mogą pracować szybciej i podejmować współpracę z zewnętrznymi organizacjami. Nowa funkcjonalność jeszcze bardziej ułatwia korzystanie ze Slack Connect partnerom, którzy nie są obecnymi użytkownikami Slacka, co pozwala klientom na sponsorowanie kanałów z udziałem partnerów zewnętrznych.

● Spełnienie surowych wymogów bezpieczeństwa dzięki GovSlack: Slack udostępnia bezpieczną cyfrową centralę rządom, ich partnerom i przedsiębiorstwom, które potrzebują wyższego poziomu zgodności z przepisami. GovSlack to wersja oprogramowania Slack, która działa w chmurze certyfikowanej przez rząd i zapewnia agencjom wzrost produktywności, przy jednoczesnej gwarancji bezpiecznej współpracą.

Źródło: Salesforce

Logowanie i rejestracja