Innowacją, która ma wyznaczać nowe trendy w projektowaniu aplikacji biznesowych jest mashup wyróżniony w 2008 roku przez analityków firmy badawczej Gartner jako jedna z 10 strategicznych technologii jutra.
Boom na mashup przewidzieli także autorzy raportu Forrester Research, którzy za kulminacyjne lata wskazali 2009 i 2010 rok prognozując, że popularność tego oprogramowania zacznie maleć dopiero w 2013 roku, jako odpowiedź na pojawienie się nowej generacji narzędzi biznesowych.
Mashup łączy aplikacje
Najogólniej ujmując mashup to technika łączenia treści, danych i funkcji zaczerpniętych z Internetu w celu nadania im nowej, niespotykanej i atrakcyjniejszej formy.
"To rozwiązanie, które pomaga rozwijać funkcjonalność własnych produktów poprzez integrację z zewnętrznymi, niezależnymi aplikacjami. Stanowi szansę przede wszystkim dla programistów, którzy wykorzystując ogólnodostępne technologie mogą nie tylko urozmaicać ofertę, ale także tworzyć zupełnie inne, kompleksowe pakiety rozwiązań" - mówi Tomasz Pakulski z platformy komunikacyjnej Redlink.pl.
Odciążenie zarządzania bazą danych
Redlink.pl pozwala na pełne zarządzanie bazą danych, począwszy od momentu zapisania klienta, potwierdzenia jego woli, poprzez wysyłkę materiałów informacyjnych, reklamowych, promocyjnych czy biznesowych. Po stronie Redlink.pl leży także cała infrastruktura związana z wysyłką wiadomości mailowych, faksowych, smsowych czy głosowych oraz infrastruktura informatyczna niezbędna do prawidłowego funkcjonowania systemu. Dodatkowo, Redlink.pl odpowiada za obsługę serwerów faksowych, zapewnienie linii telefonicznych, łącz telekomunikacyjnych, serwerów koniecznych do prowadzenia kampanii smsowych, a także utrzymywanie serwerów bazodanowych, systemów bilingowania, a także zarządzanie wypisywaniem z baz klientów.
Więcej o komunikacji bezpośredniej przeczytać można na www.redlink.pl.
Źródło: Redlink