Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
ebook Altaro - The Backup Bible Complete Edition

VMware: 5G to nie tylko kolejne „G”
VMware: 5G to nie tylko kolejne „G”

Internet działający jak nigdy wcześniej, leczenie na odległość, szeroka adaptacja Internetu Rzeczy i oczywiście SI - to wszystko wydarzy się już niebawem. Zawsze jednak, gdzieś w tle, majaczy technologia 5G. Przyszłość trudno wyobrazić sobie bez nadchodzącej sieciowej rewolucji, a rok 2019 z pewnością jest momentem prz...

Czytaj więcej...

Fortinet udostępnia bezpłatne szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa
Fortinet udostępnia bezpłatne szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa

Fortinet, światowy lider w dziedzinie zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, bezpłatnie udostępnił pakiet zaawansowanych szkoleń z programu Network Security Expert dotyczących różnych zagadnień z zakresu cyberbezpieczeństwa. Udostępnione 24 szkolenia obejmują takie zagadnienia jak SD-WAN, ...

Czytaj więcej...

Strategia multicloud - zalety wielu chmur jednocześnie
Strategia multicloud - zalety wielu chmur jednocześnie

Multicloud to złożone środowisko obliczeniowe, które wykorzystuje moc kilku chmur. Z chwilą, gdy firmy nauczyły się korzystać ze środowisk obliczeniowych oferowanych przez jednego dostawcę, zaczęły współpracować z kilkoma, z których każdy mógł obsługiwać specyficzną potrzebę IT (taką jak np....

Czytaj więcej...

5 prognoz IDC na najbliższe lata - Zmiany w biznesowym IT
5 prognoz IDC na najbliższe lata - Zmiany w biznesowym IT

Na przestrzeni kilku najbliższych lat krajobraz technologiczny zmieni się diametralnie - prognozuje firma doradcza IDC. Sztuczna inteligencja stanie się wszechobecna, coraz częściej będziemy wykorzystać cyfrowych asystentów w domu i w pracy. Dzięki nowym narzędziom powstanie nowa grupa programistów, kt&oa...

Czytaj więcej...

Małe i średnie firmy pod technologiczną ścianą
Małe i średnie firmy pod technologiczną ścianą

Według badania Konica Minolta główne wyzwania, z którymi mierzą się małe i średnie firmy to cyberzagrożenia (33%), rosnąca konkurencja (27%), nowe regulacje takie jak RODO (23%), wymagający rynek pracy (23%) czy zbyt szybki postęp technologiczny (23%). Problemy z infrastrukturą IT wskazywało 18% przedsięb...

Czytaj więcej...

Otwarta perspektywa: Linux
Otwarta perspektywa: Linux

Rok 2018 w branży technologicznej potwierdził, że to możliwość wyboru jest dziś wartością najbardziej pożądaną przez biznes. Taki wniosek płynie z obserwacji usług działających w różnych przedsiębiorstwach, sposobów ich uruchamiania oraz docelowych środowisk, do których trafiają. Pojawiają się nowe...

Czytaj więcej...

Aktualności

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys CloudGenesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przeanalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.

Genesys zdobył największe uznanie w oczach Gartnera ze względu na kompletność i spójność wizji swojego rozwiązania CCaaS z potrzebami klientów, globalną obecność na rynku oraz rozbudowaną sieć partnerską zapewniającą wsparcie na najwyższym poziomie.

W raporcie „Magic Quadrant for Contact Center as a Service”, opublikowanym 9 listopada 2020 r., Gartner po raz pierwszy potraktował rynek rozwiązań CCaaS w sposób globalny, a nie tak jak wcześniej w rozbiciu na różne obszary geograficzne. Wynika to z faktu, że firmy obecnie najczęściej szukają rozwiązania CCaaS, które jest w stanie wspomóc od strony technologicznej ich działy obsługi klienta bez względu na lokalizację i liczbę oddziałów firmy.

contact center as a service magic quadrant

W swoim raporcie Gartner wskazał także, że na rynku CCaaS wyraźnie widać zwrot w kierunku kompleksowych rozwiązań. Pod pojęciem tym Gartner rozumie rozwiązania CCaaS potrafiące nie tylko wspierać komunikację z klientami, ale także zawierające funkcje wspomagające zarządzanie takimi obszarami, jak Customer Engagement, Employee Engagement, a także dostarczające rekomendacje działań na bazie danych z obsługi klienta. Według Gartnera, liczba wdrożeń takich rozwiązań CCaaS wzrośnie z 20 proc. w 2019 roku do 70 proc. w 2024 roku.

Genesys to przykład właśnie takiego kompleksowego rozwiązania CCaaS. Bazując na rozwiązaniu Genesys Cloud można bardzo szybko stworzyć centrum obsługi w chmurze, które umożliwi spersonalizowanie obsługi klientów na niezwykle wysokim poziomie. Wszystko to z wykorzystaniem wielu różnych kanałów kontaktu, a także opartych o sztuczną inteligencję narzędzi automatyzujących wybrane obszary obsługi.

Wyróżnienie dla Genesys od Gartnera jest już kolejnym w tym roku od firm badawczych zajmujących się rynkiem oprogramowania dla biznesu. Wcześniej firma Forrester Research przyznała Genesys tytuł „2020 Market Leader in Cloud Contact Center”. Z kolei firma badawcza OMDIA wskazała Genesys jako lidera rynku w swoim matriksie rozwiązań Cloud Contact Center 2020-2021. Dodatkowo Gartner ogłosił Genesys wizjonerem w zakresie zarządzania zaangażowaniem pracowników, a firma Frost & Sullivan przyznała Genesys nagrodę „2020 North American Workforce Optimization Innovation Excellence Frost Radar Award”.

Źrodło: Genesys

Logowanie i rejestracja