Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
This Holiday Season, WIN with Altaro!

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2019 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2019 roku

Bez wątpienia branża IT jest jednym z najmocniej rozwijających się sektorów gospodarki. Firmy dążą do zbudowania coraz lepiej wyedukowanej kadry. Specjaliści muszą nieustannie poszerzać horyzonty by uzyskać awans, brać udział w interesujących projektach, czy też zmienić pracę na lepszą. Posiadanie certyfikat&oac...

Czytaj więcej...

Jak firmy powinny sobie radzić ze zjawiskiem BYOD?
Jak firmy powinny sobie radzić ze zjawiskiem BYOD?

Wraz z postępującą cyfryzacją przedsiębiorstw na znaczeniu zyskuje zjawisko BYOD, czyli Bring Your Own Device. Polega na wykorzystaniu przez pracowników prywatnych urządzeń, np. smartfonów i tabletów, do łączenia się z firmową siecią. Zjawisko dotyczy już 87% organizacji  i może narażać je na ...

Czytaj więcej...

Fortinet udostępnia bezpłatne szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa
Fortinet udostępnia bezpłatne szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa

Fortinet, światowy lider w dziedzinie zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, bezpłatnie udostępnił pakiet zaawansowanych szkoleń z programu Network Security Expert dotyczących różnych zagadnień z zakresu cyberbezpieczeństwa. Udostępnione 24 szkolenia obejmują takie zagadnienia jak SD-WAN, ...

Czytaj więcej...

Cloud Computing motorem innowacji
Cloud Computing motorem innowacji

W ciągu najbliższych trzech lat wydatki na chmury publiczne wzrosną niemal dwukrotnie i wyniosą nawet 370 mld dolarów, donosi najnowszy raport opracowany przez IDC. Szacuje się, że już w 2019 r. osiągną zawrotna kwotę 210 mld. Boom na rozwiązania chmurowe napędza przede wszystkim biznesowa gonitwa za nowymi prod...

Czytaj więcej...

VMware: 5 powodów, które nie pozwolą CIO zapomnieć o chmurze
VMware: 5 powodów, które nie pozwolą CIO zapomnieć o chmurze

Z najnowszego raportu IDC wynika, że w ciągu najbliższych trzech lat wydatki na chmury publiczne wzrosną niemal dwukrotnie i wyniosą nawet 370 mld USD. Szacuje się, że już w 2019 r. osiągną zawrotna kwotę 210 mld. Boom na rozwiązania chmurowe napędza przede wszystkim biznesowa gonitwa za nowymi produktami, usługami ora...

Czytaj więcej...

Dla większości firm DevOps to wciąż czarna magia
Dla większości firm DevOps to wciąż czarna magia

Aż 81 proc. menadżerów IT na świecie uważa, że wytwarzanie oprogramowania metodyką DevOps w sposób znaczący ogranicza czas potrzebny na stworzenie systemu IT lub aplikacji, a wdrożenie DevOps we własnej organizacji jest jednym z najważniejszych wyzwań dla ich firmy - wynika z badań firmy GitLab. Jednocześ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Operator Chmury Krajowej z Oracle Sales Cloud

Oracle CloudOracle Polska informuje, że Operator Chmury Krajowej (OChK) zakończył wdrożenie pakietu usług chmurowych Oracle Sales Cloud, który posłuży do obsługi sprzedażowej klientów firmy.

Projekt został przeprowadzony w rekordowym czasie, a operacyjne uruchomienie systemu zajęło zaledwie 3 tygodnie. Wdrożenie prowadzili specjaliści partnera Oracle, firmy Optingo posiadającej tytuł Cloud Excellence Implementer w obszarze CX i specjalizującej się w międzynarodowych projektach obejmujących obszary Customer Experience.

"Przekonaliśmy klienta do naszego rozwiązania organizując dla niego wiele prezentacji, zakończonych wykonaniem rozbudowanego testu Proof of Concept" - komentuje Adam Harackiewicz, Customer eXperience Sales Manager z Oracle. "Testy były wykonane bardzo starannie, przy wykorzystaniu procesów charakterystycznych dla biznesu klienta. Dzięki temu udało się nam zaprezentować całą bogatą funkcjonalność i intuicyjność rozwiązania Oracle oraz jego zdolność do łatwego integrowania się z kolejnymi aplikacjami".

Zakres projektu obejmował przede wszystkim obszary zaliczane do klasy Sales Force Automation: zarządzanie leadami i procesem sprzedażowym, rejestry produktów, zadań i kontaktów, kalendarz, raportowanie, a także integrację z pakietem G Suite.

"Chmura Krajowa doceniła zarówno funkcje już zaszyte w systemie, jak też możliwości jego konfigurowania według konkretnych potrzeb; pokazaliśmy także doskonałą integrację modułów i współpracę pomiędzy nimi" - powiedział Wojciech Wojnar, Partner w firmie Optingo. "Należy podkreślić fakt, że zespół Chmury Krajowej bardzo dobrze przygotował się do projektu, wkładając wiele wysiłku w odpowiednie zaplanowanie procesów biznesowych i dbając, aby były one maksymalnie przyjazne i użyteczne dla handlowców. Dla nas, jako głównego wykonawcy projektu, ważne było także podejście klienta, które nazywamy Best Practice, zakładające maksymalne uwzględnienie funkcjonalności już zawartej standardowo w aplikacji. Jest to podejście nie tak często praktykowane przez klientów, którzy zwykle mają tendencję do ścisłego odwzorowania swoich procesów bez uwzględnienia tego co już jest dostępne. Prowadzi to do nadmiernej kastomizacji i w efekcie do zwiększenia zarówno kosztów, jak i czasu trwania projektu".

"Chmura Krajowa zaczęła działalność operacyjną w 2019 roku. Wraz z rozwojem biznesu rosły nasze potrzeby w zakresie systemowego wsparcia obszaru sprzedaży profesjonalnymi narzędziami. Skuteczną odpowiedzią okazał się Oracle Sales Cloud, który daje ścisłą kontrolę procesów sprzedaży oraz porządkuje informacje o klientach. Z systemu korzysta dziś aktywnie liczna grupa osób z różnych obszarów funkcjonowania firmy. Planujemy jego dalszy rozwój, m.in. w zakresie prowadzonych kampanii marketingowych oraz integracji z innymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę procesów w firmie. System Oracle oraz nasz partner wdrożeniowy - Optingo, wspierają nas w realizacji naszych celów biznesowych adekwatnie do tempa rozwoju naszej firmy i zapotrzebowania na przetwarzane informacje" - podsumowuje Karolina Sikora, odpowiedzialna za wdrożenie systemu po stronie Chmury Krajowej.

Oracle CX Sales (część Oracle Cloud CX) umożliwia liderom ukierunkowanie zespołów na sukces dzięki kompleksowemu zasobowi danych, a sprzedawcom lepsze zrozumienie komunikatów wysyłanych przez kupujących z wykorzystaniem bazy wiedzy o klientach i wskazówek dotyczących obsługi. System automatyzuje czasochłonne wprowadzanie danych i zarządzanie zadaniami. Dzięki temu zapewnia przedstawicielom handlowym szybszy dostęp do kluczowej dokumentacji, aby mogli spędzać mniej czasu na przeprowadzaniu aktualizacji CRM i wyszukiwaniu informacji. Ponadto Oracle Sales Cloud łączy zdobywaną w czasie rzeczywistym wiedzę o klientach z danymi pochodzącymi z systemów finansowych i HR w celu planowania idealnych parametrów w zakresie norm sprzedaży, terytoriów i wynagrodzeń. Dzięki integracji wszystkich newralgicznych źródeł danych można tworzyć plany sprzedaży, które spełnią cele biznesowe firmy i pomagają sprzedawcom zwiększać zyski. Więcej informacji na stronie Oracle CX Sales.

Źródło: OChK / Oracle