Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Veeam Cloud Data Management Report
Veeam Cloud Data Management Report

Jak wynika z raportu "Veeam Cloud Data Management Report", dotyczącego zarządzania danymi w chmurze, 73 proc. firm nie zaspokaja potrzeb użytkowników w zakresie nieprzerwanego dostępu do aplikacji i danych. Wiele przedsiębiorstw chce zacząć korzystać z narzędzi do zarządzania danymi w chmurze, aby lepiej spełnia...

Czytaj więcej...

Azure IaaS - przewodnik administratora
Azure IaaS - przewodnik administratora

Wielu administratorów systemu przez całą swoją karierę pracowało z infrastrukturą lokalną, więc przejście do środowiska cloud może przysporzyć im wielu problemów. Jednak przejście na platformę Azure wcale nie musi być trudne. Altaro udostępnia bezpłatny eBook, autorstwa Paula Schnakenberga, doświadczonego...

Czytaj więcej...

VMware: 5G to nie tylko kolejne „G”
VMware: 5G to nie tylko kolejne „G”

Internet działający jak nigdy wcześniej, leczenie na odległość, szeroka adaptacja Internetu Rzeczy i oczywiście SI - to wszystko wydarzy się już niebawem. Zawsze jednak, gdzieś w tle, majaczy technologia 5G. Przyszłość trudno wyobrazić sobie bez nadchodzącej sieciowej rewolucji, a rok 2019 z pewnością jest momentem prz...

Czytaj więcej...

Europa najczęściej atakowana z własnego terenu
Europa najczęściej atakowana z własnego terenu

Jak wynika z najnowszej analizy zagrożeń przeprowadzonej przez F5 Labs, Europa jest celem większej liczby ataków przeprowadzanych z jej własnego terenu niż jakikolwiek inny region świata. Większość ataków jest inicjowana z adresów IP zlokalizowanych w Holandii, a w dalszej kolejności, z tych znajdu...

Czytaj więcej...

Raport Cloud Computing: 2/3 firm w Polsce skorzysta z chmury
Raport Cloud Computing: 2/3 firm w Polsce skorzysta z chmury

Z raportu Cloud Computing przygotowanego przez Xopero Software wynika, że z rozwiązań cloudowych korzysta już 50% ankietowanych firm, a tylko w tym roku do chmury przeniesie swoje zasoby 21,6% przedsiębiorców.

Czytaj więcej...

Polska w światłowodowej czołówce
Polska w światłowodowej czołówce

Według najnowszej edycji analizy FTTH Council oraz IDATE DigiWorld - Europe Broadband Status, Polska współtworzy europejską czołówkę państw z najwyższymi wzrostami w rankingach wykorzystania szybkiej łączności z Internetem poprzez sieci światłowodowe.

Czytaj więcej...

Aktualności

Oracle wzmacnia wiodące chmurowe rozwiązanie ERP

Oracle CloudFirma Oracle zaprezentowała aktualizacje rozwiązań Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) i Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management (EPM), umacniające ją na pozycji lidera na rynku chmurowych systemów ERP. Najnowsze innowacje, to m.in. automatyczne funkcje bezdotykowe, planowanie predykcyjne i cyfrowi asystenci, które pomogą działom finansów w powrocie na ścieżkę wzrostów.

"Rok 2020 należał do najtrudniejszych przy prowadzania biznesu. Wiele działów finansów, które próbują zrównoważyć wyzwania krótkoterminowe za pomocą trwających dłużej inicjatyw strategicznych, działa pod coraz większą presją. Nasze najnowsze aktualizacje pomagają działom finansów szybko dostosowywać się do aktualnej sytuacji gospodarczej, stymulować nowe modele biznesowe i doskonalić podejmowanie strategicznych decyzji, aby w ten sposób pomagać naszym klientom definiować przyszłość ich firm" - powiedział Rondy Ng, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji.

Najnowsze aktualizacje umożliwiają organizacjom każdej wielkości szybkie i łatwe korzystanie z innowacji dotyczących sztucznej inteligencji, asystentów cyfrowych i przetwarzania języka naturalnego. Te udoskonalenia pomagają zespołom finansowym usprawniać podejmowanie decyzji dzięki analizom w czasie rzeczywistym, upraszczać procesy biznesowe i zwiększać wydajność potrzebną do stymulowania wzrostu.

Większa efektywność dzięki bezdotykowym operacjom - nowe funkcje i możliwości, które pomagają firmom zwiększyć szybkość, precyzję i efektywność za pomocą bezdotykowych operacji, obejmują:
• Automatyczne etykiety raportów wymaganych przez przepisy: dzięki przetwarzaniu języka i rozpoznawaniu wzorców ta nowa funkcja eliminuje ręczne oznakowywanie obowiązkowych raportów (również tych na formularzach 10K i 10Q). Użytkownicy mogą więc skupić się na jakości i weryfikacji raportów i sprawozdań.
• Inteligentna automatyzacja procesów: pomaga usprawnić zamknięcie finansowe i uzgadnianie kont dzięki zastosowaniu konfigurowalnych i inteligentnych reguł do automatyzacji zadań ręcznych. Automatyzacja dużej części uzgodnień pozwala klientom skupić się na bardziej złożonych kwestiach wymagających ludzkiej oceny.
• Domyślne inteligentne łączenie kont: automatycznie przewiduje i wprowadza segmenty kodu dla faktur niezwiązanych z zamówieniami zakupu w oparciu o uczenie maszynowe. Dzięki temu klienci mogą zautomatyzować rutynowe wprowadzanie danych oraz skrócić czas przetwarzania faktur, a system poprawia przewidywania przy dalszym użytkowaniu.

Lepsze decyzje dzięki planowaniu predykcyjnemu - przedsiębiorstwa mogą sporządzać i szybko realizować inteligentne plany, wykorzystując do tego nowe funkcje, takie jak:
• Inteligentne zarządzanie wydajnością: odkrywa trudne do zauważenia wzorce danych, aby dostarczać przydatne i kontekstowe informacje we właściwym czasie, pomagając poprawić jakość i wpływ decyzji finansowych i operacyjnych na biznes.
• Funkcje planowania i budżetowania przedsiębiorstw i projektów: łączą planowanie i budżetowanie z zarządzaniem projektami w celu usprawnienia realizacji strategicznych planów korporacyjnych i kontroli zatwierdzonych projektów.
• Zarządzanie ciągłością biznesową: funkcja ta pomaga klientom przygotować się na czynniki ryzyka w zakresie operacji i bezpieczeństwa spowodowane przez niespodziewane zdarzenia. Dzięki tym funkcjom działy finansowe mogą szybko oceniać ryzyko, dokumentować i zatwierdzać plany odzyskiwania oraz na bieżąco informować kadrę kierowniczą, aby zminimalizować konsekwencje dla reputacji, operacji i finansów.

Lepsza produktywność i praca grupowa dzięki cyfrowym asystentom: proste i atrakcyjne dla użytkownika funkcje konwersacyjnych i kontekstowych interfejsów obejmują:
• Project Time Entry: przewiduje przebieg czasowy projektu, upraszcza wprowadzanie zadań i wydatków oraz uzgadnia procesy na koniec miesiąca dla specjalistów ds. projektów.
• Rozszerzone platformy współpracy: pomaga zespołom współpracować na popularnych platformach, w tym SMS, Slack i Microsoft Teams.

Źródło: Oracle