Jak wynika z badania przeprowadzonego niedawno przez analityków z IDC wśród firm z Europy Środkowo-Wschodniej, 34% ankietowanych uważa się za „cyfrowych odkrywców”. Oznacza to, że widzą oni potrzebę wprowadzania innowacji i inwestowania w nowe technologie, lecz tylko w ramach poszczególnych projektów. Zaledwie 4% firm postrzega się jako „liderów rewolucji cyfrowej”.
Nieprzerwane dyskusje o transformacji cyfrowej w branży przekonały większość szefów przedsiębiorstw, że jakaś forma innowacji i zmian jest prawdopodobnie niezbędna do utrzymania konkurencyjności. Menedżerowie nie muszą jednak przeprowadzać transformacji cyfrowej na ślepo. W ostatnich latach pojawiło się wiele najlepszych procedur, które pozwalają odpowiednio pokierować procesami transformacji i zadbać o wymierność i skuteczność zmian.
Więcej informacji na temat tego jak rozpocząć wdrażanie transformacji cyfrowej w firmie, dowiesz się z artykułu Andrésa Garcia-Arroyo, wiceprezesa ds. aplikacji w Oracle na region Europy Środkowo-Wschodniej, WNP i Izraela opublikowanego w dziale Artykuły.
Zapraszamy do lektury:
-> Jak stać się liderem rewolucji cyfrowej?